Direktlänk till inlägg 24 april 2017

Finns det något som Du saknar?

Av Annie - 24 april 2017 13:15


    Jag blev utmanad av min vän och bloggvän www.nouw.com/icaibloggen
     En utmaning som www.nouw.com/klantfia & www.nouw.com/mittlivsomsofia gjort :)


     Något jag saknar är frågan?


     Det finns egentligen flera saker jag kommer på som jag saknar, faktiskt.


    -Jag saknar att resa .. Resa utomlands. Det är faktiskt nåt som skall göras och planeras in.

     Jag vet inte när men jag vet att det ska göras ;)

     Det var ca 5 år sen jag var utomlands, mest pga sjukdomar och saker som hindrat mig.


    -Jag kan även sakna vissa .. vänskaper. Alltså vänskaper som halvt om halvt tagit slut-

     eller bara "runnit ut i sanden" så att säga. Tror ni förstår vad jag menar.

     De flesta har nog varit med om det, mer eller mindre ..


     Finns det något som Du saknar?


   Bjuder på 2 bilder som kommer från en av våra resor ;) Lanzarote 2011. Åh vilka minnen ;)


    

       

 

 
 
icaibloggen

icaibloggen

24 april 2017 13:23

Förstår precis vad du menar!! Med vänskap!! Kul att du antog utmaningen ;) Kanske dags för dig att tänka på en resa, med en viss person hmm haahaha ;) <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Maria

Maria

24 april 2017 13:40

Jag saknar mitt yrke som sjuksköterska, det var väldigt givande på många sätt. Men kommer nog aldrig kunna jobba på det sätt jag gjorde innan jag blev sjuk. Men kanske jag kan jobba nåt iaf i framtiden. Saknar också en bra kontakt med min pappa.
Saknar min mormor och morfar som gått bort. Börjar man fundera så är det mycket man saknar, men försöker idag att se vad som kan bli nya bra minnen i framtiden ist.
Kramar

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Maria

Maria

24 april 2017 16:40

Sv: Ja ganska så, min kp är tre år äldre än mig bara, så det skulle jag vilja kalla jämnårig :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

24 april 2017 18:50

*småskrattar* ja här var det nya roliga saker att läsa o även för egen del få en lite tanke om vad jag själv saknar... bra ibland att få den där lilla puffen.

SV: Tackar - både för dina snälla ord, så härligt att läsa att du tycker så om det jag skriver *ler*

Och du har helt rätt, tryggheten, det är du skriver om är precis det jag också söker. Och ja, inre skönhet är svårare att upptäcka vid första blicken - men det är något som växer med åren o det som är viktigast.

Spänningen får gärna vara där - men inte ta överhand - vara en lite krydda i det trygga - så att det inte blir tråkigt - så kan man nog säga *ler*

TACK - du är bra gullig...

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

24 april 2017 19:23

Så härliga bilder...man vill ju till solen på en gång!:) Jag förstår precis hur du menar när det gäller vissa vänskaper och jag har också några som jag kan sakna ibland. Sedan kan jag ibland sakna att jobba med foto och så saknar jag somrarna hos farfar!

Hoppas du fått en kanonstart på veckan! Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Natalia

Natalia

24 april 2017 20:27

Japp, gjort naglarna själv :D

http://nouw.com/nattis

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

24 april 2017 21:32

Jag saknar faktiskt inget :). Kanske konstigt med kämpar så mycket för att vara nöjd med det jag har :)

http://www.saramadeleine.se

 
skotetmotlivet

skotetmotlivet

24 april 2017 23:37

Precis som du skriver om vänner så saknar jag en speciellt <3
Detta var ett givande inlägg då de får iallafall mig att börja tänka eller rättare sagt tillåta mig sakna.

Kramar

http://skotetmotlivet.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

25 april 2017 04:16

Å jooorra,,, detta med vänskap vet jag precis vad du menar.
För ett par år sedan tog min vänskap med min allra bästa barndoms /klasskamrat slut.
Men, före det så har det också hänt,,, och jag tror många gånger det beror på min ärlighet.
Visst, jag är ärlig, men jag vill ALDRIG såra någon, men tyvärr så försvinner folk istället och jag vet inte vad jag har sårat de med.
Önskar folk kunde vara lika ärliga mot mig, och säga till mig då.
Så, visst har vänner kommit och gått.

Härliga utomlandsbilder du visar...

Vad länge har du och din sambo varit tillsammans.. ??

Ha nu en riktigt, riktigt BRA tisdag vännen och sköt om dig.. // Varma Kramar <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

25 april 2017 10:14

Jag saknar någon att få älska och att älskas av <3

http://thequeenie.se

 
Amanda CL

Amanda CL

25 april 2017 18:43

jag saknar nog samma saker <3

http://amandacarlberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards