Direktlänk till inlägg 14 maj 2017

Tänkte köra en vecko resume ....

Av Annie - 14 maj 2017 15:30


   Tänkte köra en vecko resume denna veckan .. så här kommer den ;)

 

    -Arbetsträningen känns fortfarande positiv och Bra. Har äntligen fått tag i min handläggare, 

     så vi ska träffas på torsdag-då hon kommer till min arbetsplats. Har känt ett tag att jag vill gå upp i tid

     och jobba mer, plus att jag har några mer frågor också ,)

     Måste ändå säga, jag gillar att arbetsträna via AF,

     verkar vara ganska stor skillnad mot att arbetsträna via FK,

     Ingen press via AF och jag får ta det i den takt jag behöver :) Stort Plus ;)

   

      -Har fått till 3 träningspass denna vecka, vilket jag är otroligt nöjd med. Har även kunnat öka på lite-lite

       på vikterna och det känns ju enormt bra. Känner att jag kommit väldigt långt på den här tiden och det ger

       verkligen hopp inför framtiden :)

       När jag först började träna denna omgång efter kronisk smärta & utmattningsdepression, så

       så kunde jag träna i 10 minuter och använde bara kroppsvikiten. NU tränar jag styrkan i ca 40 minuter

       och lyfter vikter på alla mina övningar. Bla benböjen, utfallen och på armträningen.

 

     -Mår bara bättre och bättre. Mentalt är jag på en helt annan nivå :) Glad och hoppfull inför framtiden :)

 

     -Slutade ju även med mina antideppresiva för ca 3 veckor sedan och det har bara gått bra ;)

      Så nu äter jag inga mediciner kontinuerligt. Tar bara värkmedicin vid behov och inte så ofta.

      Känns riktigt bra!

 

    -Kreativiten och konstnärsskapet  ... behöver jag ens förklara ;) LYCKA! 

   

 

 
 
Kattis

Kattis

14 maj 2017 15:41

Men vad härligt att läsa, låter ju underbart både med arbetstid och träning!😀

sv: åh början på hösten är perfekt för grekiska ö-världen, värsta hettan är över men det är fortfarande varmt i vattnet och värsta turistsäsongen är över så man slipper trängas!😀
Om jag hade familj i USA så hade jag också åkt dit!!

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Gabriella

Gabriella

14 maj 2017 20:30

Åh så underbart att du är nöjd över träningen!! Bra jobbat!!

http://gabriellasigfridsson.devote.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

14 maj 2017 21:12

Så härligt för dig att ha slutat med antidepp, verkar som ditt liv går åt rätt håll :)

http://www.saramadeleine.se

 
Maria

Maria

14 maj 2017 21:37

Skönt att du haft en bra vecka :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
natalia

natalia

14 maj 2017 21:41

Härligt!

http://nouw.com/nattis

 
åsa i åsele

åsa i åsele

14 maj 2017 22:05

Glad, verkligen glad, så jäkla positivt, helt underbart.
Så himla skoj att läsa att Du gör framsteg å mår så mycket bättre.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Annelie

Annelie

15 maj 2017 11:50

Vilken härlig läsning, är såå glad för din skull.

Ha nu en riktigt fin måndag.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
elin

elin

15 maj 2017 11:52

Låter som om du haft en riktigt bra vecka!

http://devote.se/johnssons

 
elin

elin

15 maj 2017 15:17

Söt kisse du har!<3

http://devote.se/johnssons

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards