Alla inlägg den 25 juli 2017

Av Annie - 25 juli 2017 19:30



     Hur länge har Du bloggat?


       -Jag började blogga december 2012, så ca 4,5 år. Och det var helt klart Rätt beslut! :)


     Vad är det bästa med att blogga?


       -Det allra, allra bästa är alla fina, goa människor jag möter i bloggvärlden.

           Har lärt känna många otroligt fina människor, via bloggen. Det är det allra bästa!

           Min vän Angelica www.nouw.com/icaibloggen är nu en av dem bästa människorna i mitt liv!

           Skulle inte kunna tänka mig mitt liv utan henne :) Finaste vännen som finns :)

          

     Det bästa med denna tisdag?


       -Var på halvdåligt humör tidigare idag och kände mig ganska irriterad, men efter skratt och utbyte

           av meningar med mina fina vän Angelica www.nouw.com/icaibloggen så är jag nu gladare och 

           har skrattat massor :)

           Tack min fina vän! :)

 

         Vart visst en till bild med fläta. Vad ska jag säga, flätor är verkligen Min grej ;) 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards