Alla inlägg den 16 september 2017

Av Annie - 16 september 2017 10:12


    

     Igår kom söta, busiga, gosiga Ramses som ska bo hos oss i helgen.

      Så denna helg kommer bestå av massa kattmys, inte mig emot ;)

      Om någon har missat det så är jag en stor djurvän och katter ligger xtra varmt om hjärtat.

 

        Vad mer händer i helgen?

 

      Jag tar helgen lite som den kommer, blir iaf en lugn och mysig helg. Inga måsten eller stress-

      utan lugn och ro. Avkoppling och återhämtning.

      För mig blir det ev träning, promenad och kreativitet i form av mitt skapande.

      Är kanske lite sugen på att även vara kreativ i köket och baka nåt-men får se hur det blir ;)

 

        Vad har Du för planer för denna helg?

 

       Min katt som är min senaste målning-under arbete ;) Så han är inte klar ;)

     


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards