Direktlänk till inlägg 19 mars 2018

Var tacksam över livet ..

Av Annie - 19 mars 2018 20:15


    Ja vad ska man säga. Starten på denna veckan blev inte som jag trodde.

     Ofta när jag är ute på vägarna (och kör bil) så har jag faktiskt tänkt vad många bilister det är 

     som har lite vett i trafiken och kör som idioter rent ut sagt .

 

     Ja och imorse hände det -jag vart påkörd på väg till arbetsträningen imorse.

     Det vart en krock, men tack och lov en liten krock. Men ändå en krock.

     Så det vart att skriva papper och jag ringde sambon-så han kom dit.

     Vart också max ångestpåslag. Och något chockad. 

 

     Men jag är ok. Vart skada på bilen men ingen fysisk skada på mig (vad jag vet om).

     Men alla skador är inte fysiska. Men jag repar mig. Jag är en fighter. Är ändå stolt över mig själv.

     För jag åkte till jobbet efter händelsen och dagen har varit helt ok med tanke på omständigheterna.

    

     Är också oerhört tacksam över att det gick så pass bra-som det gjorde.

     Det kunde gått mycket sämre. Jag lever och kunde jobba & köra bilen hem. Var tacksam över livet

     

 
 
NICOLE

NICOLE

19 mars 2018 20:33

Men åå nej :(( tur att det gick bra ändå men fy så jobbigt.. kram

http://nouw.com/nwistrand

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

19 mars 2018 22:27

Men neej!!! Fy vad läskigt och jag förstår att du blev chockad, det där är inte alls bra eller roligt... Men vilken tur i oturen att det gick bra och att du inte fysiskt har skadat dig. <3 Gick det fort?! :( Huh vännen, tycker synd om dig men vilken fighter du är som tog dig till arbetsträningen ändå och hem sen <3

Skickar jättestora kramar!!

http://johannautterberg.se

 
Carola

Carola

19 mars 2018 23:31

Men usch vad obehagligt :(. Vilken himla tur att du trots omständigheterna klarade dig bra <3. Bra kämpat att du åkte och jobbade efter en sådan händelse också. Massa kramar till dig och skönt att höra att du är okej <3

http://imittpsyke.blogg.se

 
Annelie

Annelie

20 mars 2018 06:08

Usch och fyy,, även om det är en "liten" krock med bara plåtskador,,, så blir det ju ändå en chock, för man tänker på vad som KUNDE ha hänt.
Glad vännen, att det gick så bra som det gjorde.

Jag brukar säga som så... man vet själv hur man kör, men aldrig vad man möter.
Peppar, peppar.... så många gånger som vi åkt tur & retur här-Värmland, så har vi aldrig vart med om en olycka, bara suttit i kö på grund av olyckor.
Sedan så försökte de göra inbrott i vår första husbil på Ikea´s parkering, när vi var inne och åt.

Ha nu en jättefin tisdag.. // Varma Kramar Annelie <3

http://nouw.com/gifta6570

 
åsa i åsele

åsa i åsele

20 mars 2018 07:51

Herregud!! Sådan tur Du klarade Dig <3
Hur känns det nu... typ i nacken?
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Sussi

Sussi

20 mars 2018 11:29

Jag blev påkörd bakifrån en gång. Som tur var klarade jag nacken då. Hoppas inget dyker upp för dig i efterhand. Även om krocken är liten så blir det en ordentlig påfrestning för kroppen. Jag är glad att allt verkar gått bra..

http://nouw.com/enkelthemma

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

20 mars 2018 19:11

Men oj.. Hur är det med dig snäckan?

http://missjennifer.se

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

20 mars 2018 19:27

Vilken tur att det gick bra ändå! Förstår att du är skärrad. :/ Kram fina du <3

http://evahle.se

 
Amanda CL - Life is art

Amanda CL - Life is art

20 mars 2018 20:51

usch vad jobbigt <3<3<3
Så skönt att du klarade dig fysiskt <3<3<3
Tusentals kramar!!!!

http://amandacarlberg.se

 
Maria

Maria

21 mars 2018 11:27

Oj! Tur att det gick bra ändå, även fast man blir rejält chockad. Det var modigt av dig att köra vidare och åka till arbetsträningen ändå.

Kram till dig.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Anna

Anna

21 mars 2018 12:28

Så obehagligt. Skönt allt gick hyfsat bra ändån.
Kram på din min favvokämpe!

http://sneckan81.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards