Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Annie - 4 mars 2018 17:15

   

    Februaris Tanke.  Jag mår så mycket bättre och jag känner mig verkligen Starkare-med betoning på stort S.

    Många olika saker har hjälpt mig. Men just träningen, all motion, pws och min arbetsträning gör mig starkare.

    Att våga prova på nya saker i lagom takt och sen märka att det Faktiskt går Riktigt bra!

    Sånt stärker både självkänsla och självförtroende.

    Och som t ex träningen, det är att investera i sitt eget mående.

    Och det har jag gjort och gör själv. Det ökar självkänslan. Och självförtroendet

         

    Februaris drygaste. Återkommande lätta förkylningssymtom. Nysande, snorig näsa, kliande gom.

    Förkylning eller kanske allergi, ja nåt utav dem 2 iaf.

 

    Februaris mest använda sminkprodukt. Min cover-all-mix från Make up store & min Nyx 

    wonder stick. ( Hihligts-och conteur-stick ;)

    

    Februaris dryck.  Kaffe, kaffe kaffe. Behöver jag säga mer ;) Inte så förvånande när det gäller mig ;)

 

    Februaris frisyr. Mycket flätor eller uppsatt hår ;)

 

    Februaris klädesplagg. Ja men det måste ju vara mössan. Det är ju ett måste i detta klimat ;)

    Har flera mössor hemma ;)

 

    Februaris höjdpunkt. Alla genomförda träningspass och motion varje dag.

    En promenad eller pw varje dag, känns riktigt bra :) Och all ny inspo till min konst och målningar!

   

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards