Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Annie - 9 mars 2018 15:45


     Ohh vilken härlig dag. Underbara fredag. Trots lättare förkylning och mensvärk.

      Sen så är det verkligen tur att det finns piller att ta mot mensvärken-annars skulle min fredag

      vara allt annat är underbar.

  

     Ledig dag -De lediga dagarna känns helt annorlunda på ett bra sätt nu när jag arbetstränar :)

     Sovmorgon-Jag verkar ha blivit mer av en morgonmänniska numera, men idag sovmorgon :)

     Shopping i stan-Jag som annars är en nätshoppare, men idag shopping i city ;)

     God lunch-Kycklingsallad. Så gott :)

     Vinterprommis-Så härligt när det knastrar i snön under skorna & all frisk luft :)

 

     Shopping. Kaffe från Kahls. Irish cream coffe. Bästa kaffet som finns. Detta är kaffe från Heaven ;)

     Vart också ny concealer mix från makeupstore och ny pensel.

     Bästa concealerna enligt mig. Lite dyrare -men den räcker länge. Så värt sitt pris.

    

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards