Direktlänk till inlägg 9 april 2013

comviq .....

Av Annie - 9 april 2013 14:30

Jag är så less på telefonbolag just nu ...

Inte första gången telefonbolag strular för mig ....

Förut så var det när vi skulle flytta till huset som vi bor i nu, så skulle vi behålla samma hemtelefon nummer, dem strulade i ett då .. det tog en evighet innan allt funkade dvs kunna ringa på hemtelefonen och att kunna surfa och gå ut på nätet ...

Det tog ca 1,5 månad ... helt otroligt !


Och nu är det alltså Comviq ... har köp ny mobiltelefon och då behövde jag även nytt simkort till den telefonen .. behövde ett mindre simkort såkallat micro simkort ..


Och idag hade jag fått simkortet  .....  men på fel nummer .

Någon annans nummer ... ska ju va på Mitt Nummer ....

Suck ! .....


Ja det är inte hela världen, blir bara irriterad att alltid telefonbolagen strular till det för mig ......


Ska nu ta en kopp Gott kaffe och en liten kaka och titta på serier .. och lugna ner mig lite ....   


 

 
 
Linnea L

Linnea L

9 april 2013 15:39

Hej fin blogg!:)
Kicka gärna in på min!;)

http://livetmedponnysar.bloggplatsen.se

Annie

9 april 2013 15:53

Hej !
Tack, kul att höra ! ;-)
Det ska jag göra ;-)

 
Ingen bild

attkyssagrodor

10 april 2013 12:28

Åh jag vet vad du menar....Telefonbolag är en mardröm...
Mina föräldrar har precis skrivit om sitt avtal med comhem för att få fler kanaler och av någon anledning fått ett nytt hemnr!!!!
De har haft samma nr i 37 år!! Men nej, nu får de ett annat....
Störigt är ju bara förnamnet....

Vilken serie är det som gäller för dig idag?
Jag kollar på Ghostwhisperer, en av mina favoriter :-)

Hoppas din dag blir bra trots allt
Kram

Annie

10 april 2013 13:39

Ja eller hur ..
Men vad störande, haft samma nr så länge och nu ska det helt plösligt ändras ...
Mina föräldrar har oxå haft problem med sitt telefonbolag ...

Jag kollar ju på "one tree hill" varje em ;-)
sen så är "vänner" och "greys anatomy" också favoriter. Började kolla på "Hannibal" i måndags oxå, nya serien på femman :-)
haha har inte så mycket annat att göra som sjukskriven,
Tack så mycket !

Kram/

 
Ingen bild

attkyssagrodor

10 april 2013 14:00

Du, någon visade mig precis hur man gör länkbyten....
Vill du byta länk med mig?
Säger man så? Haha kändes väldigt lågstadieaktigt... :-)

Annie

10 april 2013 14:15

Aha ;-) hur gör man då ? ;-)
Ja det låter kul,det gör jag gärna ! ;-)
haha ingen aning, kanske det ;-)förstår det.. ;-)hehe ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards