Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Annie - 19 juni 2013 13:30

Har varit uppehåll på bloggen här visst ..

Haft så Ont nu i flera dagar, har sån nervsmärta i mina armar hela tiden och det är så jobbigt!

Även fast jag äter ganska mycket smärtstillande så har jag värk, jobbigt läge ..


Ringde Hc imorse för jag behöver en läkartid snart, men det var inte lätt att få en läkartid så här när sommaren är här visade det sig. Ville ju hellst träffa min läkare, som jag gått till hela tiden under min sjukdom men han var ledig. Så fick en tid nästa vecka hos en annan läkare på hälsocentralen.

Hoppas det är en bra läkare!


Ska snart iväg till Sjukgymnasten för Akupunktur, hoppas värken lindras lite då!

Varit ganska låg i humöret några dar nu, det går ju lite hand i hand med värken och diskbråcket ...

Blir inte direkt glad av att ha Ont Hela tiden ... för det är kronisk värk, jag har värk hela tiden.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards