Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Styrka ger mer energi ..

Av Annie - 21 februari 2014 11:45

 

Efter 70 min styrka så blev det en swebar fudge crisp. Så gott!

Känns bra att få tillbaka lite energi också.

Fick tips om en till övning av min sjukgymnast igår, så gjorde den idag.

Mest lår, vader och rumpa blev tränat.

Har fått komplimanger av nära och kära att jag fått en mer vältränad kropp,

med snygga ben och det gör mig så glad och ännu mer taggad att fortsätta.

 

Motivation is what gets you started, habit is what keeps you going ....

No excuses, just results ....

 

 
 
natalia

natalia

21 februari 2014 13:29

Tack så mycket för den fina kommentaren <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 februari 2014 13:34

Varsågod!:-)>3
Kramar!

 
natalia

natalia

21 februari 2014 13:30

Aldrig provat dem ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 februari 2014 13:35

Ok. Du får prova nån gång, dem är så gooda ;-)

 
Jess

Jess

22 februari 2014 11:09

Du som kan en hel del om kost mm, finns det nå bars som är utan nötter? alla jag hittills funnit innehåller nötter av nåt slag, vill så gärna hitta nån som man kan ha i väskan när man behöver. Jag ska ju gastric opereras och behöver då äta ofta eftersom jag inte kommer kunna få i mig så stora mängder.

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

22 februari 2014 11:57

Hej Jess :-)

Vad kul att du frågar mig. Jag vet inte det faktiskt, lite osäker på det.
Men om du googlar på det så kanske du hittar nåt svar ;-) Tål du inte nötter?

Jaha, okej. Ja dem är ju så enkla att tex ha i väskan om man behöver få i sig lite energi snabbt :-) dem mättar ju lite också.

Ja det vart inte så bra svar på frågan, men hoppas du hittar svar!
Kram A/

 
Jess

Jess

22 februari 2014 19:33

Jag och google är inte kompisar*S* Jag är urusel på att söka men får ta å kolla på vanligt sätt*S*Ja jag är hyper allergisk och sväller igen på 5 sekunder i halsen. Sist jag hade en allergireagktion var för några år sedan och det höll på att kosta mig livet.

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

22 februari 2014 19:56

Okej. Jag kan försöka söka på google och kolla åt dig! om du vill?! ;-)
Så återkommer jag till dig om vad jag hittar där! ;-)

Oj vad läskigt! :-( Ja då ska du hålla dig borta från nötterna! ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards