Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Styrketräning

Av Annie - 2 april 2014 12:15


Min morgon började tidigt med besök på hälsocentralen.

Dags att träffa sjukgymnasten igen. Blev nack-övningar och akupunktur,

och jag blev rejält avslappnad som vanligt. Bra känsla!

Tog sen bilen hem igen och då stod rehabträning på kalendern.

Idag blev det styrketräning för hela slanten. Träning för ben, mage och lite armar.

Underbart, det känns att kroppen har jobbat. Redan träningsvärk i benen.

 

 

Ja det är ju så häftigt med träning. Jag blir bättre och starkare det känner jag.

Det här är bara början på min resa. Min träningsresa och mina mål i livet.

 

 
 
Alvis

Alvis

2 april 2014 15:45

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Annie

2 april 2014 15:52

Hej och tack så mycket! ;-)
Ska kika in hos dig :-)

Ha en bra dag du med!
Kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

2 april 2014 17:31

Bra bild, vill med kunna träna, måste ta tag i och boka in ny tid hos sjukgymnasten :)

ja livet är verkligen orättvist :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

2 april 2014 18:02

Tack, jag gillar den med ;-)
Ja det är så härligt med träning :-)

Ja det är det verkligen ...

 
luvcatz

luvcatz

2 april 2014 20:29

Härligt, man blir så glad o inspirerad av dig :-)

Jag var slut efter övertid på jobbet idag, tänkte slänga mig på soffan men tog en pw istället - för det var jag värd :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

2 april 2014 20:41

Tack så mycket! Så roligt att höra det :-)
Det värmer ;-)

Det var bra gjort! Härligt ;-)
Ja det är Du värd ;-) :-)

 
Ingen bild

Bea

2 april 2014 21:07

Härligt, tjejen!
Jag mår bara bra, hoppas allt är bra med dig med i onsdagskvällen!
Stora kramar från mig

Annie

3 april 2014 08:20

Tack Bea! ;-) visst är det ;-)
Hade värk igår kväll så då var det inte så bra,
man nu på morgonen är det bättre :-)

Kramar/

 
jeljoh13

jeljoh13

2 april 2014 21:32

Kan du inte beskriva lite vad du gör för styrkeövningar och hur länge med varje övning och så, så kanske man kan få lite tips på bra styrkeövningar :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

3 april 2014 08:22

Ja men visst det kan jag absolut göra! :-)
Skriver ett inlägg senare idag om träning och träningsövningar ;-) Så kan du kika in och läsa :-);-)

Kram/

 
Ida

Ida

2 april 2014 21:54

Härligt!! :)

SV: Ja det blir väldigt konstigt. Hoppas slippa att detta händer igen.

Jag brukar va väldigt fokuserad under träningen att jag knappt märker något annat än vad jag gör. Det är skönt! :)
kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

3 april 2014 08:24

Ja det är ju det ;-)
Ja jag förstår det, det känns konstigt när det blir så ...

Ja samma här. Det är skönt att vara så fokuserad ;-) Ja verkligen! :-)
Kram/

 
Ingen bild

Bea

3 april 2014 09:37

Ville bara sända en hälsning! :)
Hoppas du mår bra idag!

Kram <3

Annie

3 april 2014 10:33

Åh tack söta du! ;-)
Det är ok nu. Generellt så har jag mer ont på em/kvällar, och det är oftast bättre på morgon/fm. Funkar så med dessa diskbråck ..

Söt du är ! ;-)Tack för hälsningen ;-)
Kramar!

 
jeljoh13

jeljoh13

3 april 2014 11:11

Okej nice det ska jag göra :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

3 april 2014 11:13

:-) Låter bra! ;-)

Kram :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards