Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

Yttre omständigheter

Av Annie - 24 maj 2014 21:30

Har visst inte skrivit på 2 dagar. Har haft mycket i huvudet och att göra.

I fredags hände det lite för mycket på en och samma dag.

Blev lite för mycket helt enkelt. Svårt när yttre omständigheter drabbar en.

Men det är ju saker som ibland bara händer, som är tråkigt och jobbigt.

Men svårt att göra nått åt, då det är inget som jag gjort fel.

Utan helt enkelt yttre omständigheter och andra människor.

Men det är inget som jag kan göra nått åt nu då det är helg, utan det måste

vänta tills det är vardag och ny vecka!

Så lika bra njuta av helgen och skjuta bort tankarna. I alla fall tillfälligt.

 

Har ändå lyckats skingra tankarna ganska bra då jag haft saker att göra,

både fredag och lördag. Så det är bra! Inte bra att tänka för mycket.

Oftast ordnar sig ju saker i slutändan, förhoppningsvis detta med!

 

Vi kom nyligen hem. Har varit nere i stockholm fredag och lördag,

och firat min  mamma som fyllt år. Det var stort kalas med många kända ansikten.

Kända för mig alltså, inga kändisar ;-) Trevligt att träffa dem alla!

Och mycket god mat och mycket värme<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Bea

24 maj 2014 23:39

Vet du vad, fina du...
Jag är värmlänning och här i Värmland "ordner dä sej alltid te slut"
Översatt till rikssvenska: Vad det än är... till slut blir det bra!

Kul att komma till Stockholm en sväng. Kommer du därifrån från början?

Hoppas ni har en fin helg, du och sambon o bara tänker ljusa tankar! ;-)

Varm kram

Annie

25 maj 2014 08:43

Tack så mycket fina Bea!

 
Snöflinga

Snöflinga

25 maj 2014 13:34

Sånt är så jobbigt, jag har så svårt att skjuta sådant ifrån mig när det är helg :S Skönt att du haft att göra så att du haft lite lättare att släppa det, och lycka till med att ta tag i det igen på måndag :)

Låter som en mysig helg i övrigt :)

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

25 maj 2014 13:53

Javisst är det, kan vara svårt att koppla bort det. Men jag gör mitt bästa :-)
Ja det är skönt att man haft lite annat att tänka på, så man får tänka på annat.
Tack så mycket!

Tack ;-)Hoppas du haft en hyfsat bra helg! ;-)
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards