Direktlänk till inlägg 11 juni 2014

Vilodag och personligt

Av Annie - 11 juni 2014 12:15


Idag har jag vilodag från träningen. Välbehövligt men lite tråkigt, tycker att träningen är så kul nu.

Men jag behöver absolut vilodagar, så jag inte kör på För mycket.

Viktigt att lyssna på sin kropp!

 

Ett annorlunda inlägg idag. Tycker själv att såna här inlägg är Roliga att läsa i andras bloggar,

så jag kör på ett sånt idag ;-)

 

Det här visste du kanske inte om mig ?!

 

Jag bor på landet. Och trivs så bra med det  .....

Jag är uppvuxen i Svealand, men flyttade därifrån för ca 7 år sen  ....

Jag är ordentlig, snäll och envis  .....

Jag gillar choklad och nagellack  .....

Jag gillar inte svamp eller blommiga tapeter ....

Jag har åkt slalom, åkt rally och provat på skärmflygning  ...

Jag har även hållt på med ji-jutsu när jag var yngre  .....

Jag dricker ingen alkohol  ......

Jag har blåa ögon och är 165 cm lång .....

 

 

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig i soffan. Och pusta ut en stund.

Senare ska jag färga håret. Underbart och kvalitetstid med mig själv. Det behövs ibland ...

 

 

 

 

 

 
 
Sofia

Sofia

11 juni 2014 12:53

Ingen svamp o inget vin??? :D Svamp är något av det bästa jag vet :D Och vin med för den delen :) Färsk nyplockad svamp är ju underbart gott.

Alla är vi olika och det är väl tur det :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

11 juni 2014 17:49

Usch nä svamp är verkligen Inget för mig ..
Det är nog nästan det enda som jag inte äter, annars äter jag allt ;-)
Gillar inte konsistensen eller smaken ..

Jag äter ju mediciner, så därför dricker jag inget! Plus att jag tränar så mycket med ;-)
Och det gör jag hellre än att dricka alkohol.Kan ha kul utan alkohol ;-):-)

Kram/

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

11 juni 2014 18:07

Vilket härligt inlägg Annie! :)) kramar

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

11 juni 2014 18:21

Tack snälla du!:-)
Roligt att du gillade det! ;-)

Kramar!

 
luvcatz

luvcatz

11 juni 2014 20:58

Personligt o fint - tack för att du delar med dig :)

Du verkar vara väldigt äventyrlig - skärmflygning, åh vad modigt :)

Ja gillar oxå nagellack, skulle gärna testa rally :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 juni 2014 21:17

Varsågod ;-)
Kul göra såna inlägg tycker jag ;-)

Tack ja lite åt det hållet! ;-) kul prova på lite olika saker :-)

Ja det är kul :-)
Kramar/








































 
Snöflinga

Snöflinga

11 juni 2014 21:14

Vilken kul grej :) Jag hänger på och smygsvarar på dina:

Jag bor i villa i en liten "förort" till ett litet samhälle :)
Jag är uppvuxen och bor i Skåne
Jag är ordentlig, snäll och envis som synden ;)
Jag gillar CHOKLAD :D
Jag gillar svamp men inte blommiga tapeter
Jag har inte åkt slalom, åkt rally och inte provat på skärmflygning-alldeles för feg för det :O
Jag har även hållt på med ji-jutsu när jag var yngre, en gång, och hade sån träningsvärk att jag trodde jag skulle dö dagarna efteråt, haha :)Kunde verkligen knappt gå eftersom man värmde upp barfota och det var inte så bra för mina vader :O
Jag dricker nästan ingen alkohol, ett glas vin ibland bara, tycker inte det är så lockande, jag vill hellre prata och umgås med mina vänner än att festa loss.
Jag har blåa ögon och är inte 165 cm lång ;)

Hoppas din hårfärg blev bra :D Vilken färg blev det?

Kramar

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

11 juni 2014 21:21

Å vad kul att du delade med dig! ;-)
tack för det! :-)
Roligt att läsa om dig :-)

Jag bor i Norrland, på landet där ;-)

Håret blev jättebra. Jätte nöjd ;-)
Nu är jag en riktig blondin ;-)Så ljust nu ;-)

Kramar/

 
jeljoh13

jeljoh13

11 juni 2014 22:53

Trevligt med jiujitsu, det tränar jag ju..har gjort i över 5 år nu :) Vilken Jiujitsu stil körde ni?

Ha det bra :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

12 juni 2014 12:49

Ja just det ;-) vad kul!
Jag höll inte på med det så länge och det var många år sen, minns inte det tyvärr ..

Kram/

 
SaraEmma

SaraEmma

12 juni 2014 13:16

Vilket roligt inlägg :-) Kanske härmar dig nån dag, idag skulle allt bara bli negativt så det får bli en annan, bättre dag :-) Kram

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

12 juni 2014 13:24

Tack så mycket ;-) Ja gör det du :-)
Förstår dig, hoppas det vänder snart och att du i alla fall får mindre ont!

Styrkekram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards