Direktlänk till inlägg 19 juni 2014

Styrketräning är grymt

Av Annie - 19 juni 2014 13:30


Dagens träning och styrketräning är gjord. Gick bra med träningen idag.

Dagens pass inriktades mot ben, mage och rumpa. 1 timme styrka.

Plussade på med en powerwalk idag också. 6 km blev den.

Får såna enorma endorfinkickar under träningen. Nästan euforiska känslor.

Jag blir starkare i kroppen och konditionen börjar bli lite bättre. Härligt.

Detta är bara början på min resa ....

 

 

 

 

 

 

 
 
Garlipop

Garlipop

19 juni 2014 14:10

Tack för din fina kommentar, den fick mig att le :)

Om jag ska vara helt ärlig så har det hänt många gånger att jag hamnat här rätt så omedvetet. Haha, du har en awesome blogg och så är det bara! Även fast jag egentligen inte tänkt gå in på den så gör jag det alltid ändå -,- hahah

http://www.garlipop.bloggplatsen.se

Annie

19 juni 2014 14:35

Varsågod ;-) Jag tycker verkligen det är strongt av dig att säga nej till att dricka ;-)

Åh vad roligt att höra! :-)
haha, vad kul ;-)
Jag är inne och tittar på din ganska ofta med ;-)

kram/

 
Life of Johanna

Life of Johanna

19 juni 2014 22:32

Härligt med kickar :)

Ja illamående är inte kul, man blir så off med... alla sa åt mig åka hem igår, men åka hem för man mår illa njaaa, det var ju inte konstant :)

http://lifeofjohanna.se

Annie

20 juni 2014 08:37

Ja verkligen! ;-)

Nä förstår det ..
Skönt att det är bättre iaf :-)

Kram/

 
luvcatz

luvcatz

20 juni 2014 12:45

Ja bra ord att leva efter :)
Önskar dig en god midsommar :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

20 juni 2014 13:22

Tack så mycket ;-)
Åh tack :-)

Glad midsommar till dig med ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards