Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Det här visste du kanske inte ? ...

Av Annie - 21 juni 2014 17:15



1. Vilken är din favoritglass?  Mjukglass med lakritsströssel. Så gott!

2. Hur lång är du?   Jag är 165 cm lång.

3. Vilken ögonfärg har du?  Mina ögon är väldigt blåa ;-)

4. Vilket är ditt favoritprogram på tv?  Måste nog säga Vänner ..

5. Kan du några andra språk än svenska?   Engelska och lite spanska.

6. Har du stationär el bärbar dator?   Min bärbara gick sönder. Har tillfälligt en stationär ..

7. Vad har du ätit idag?   Frukost, lunch, mellanmål och em fika. Smulpaj med vaniljsås. Så gott ..

8. Vad har du för laster?  Kaffe. Choklad och färga håret ;-)

9.  Är du fåfäng?    Sådär. Var mer fåfäng när jag var yngre. Men är nog lite fåfäng fortfarande ;-)

10. Vilka hemsidor besöker du dagligen?  Bloggplatsen och instagram.

11. Har du fått fortkörningsböter?  Nej ;-) Har klarat mig undan det än så länge.

12. När var du i kyrkan senast?  På min farmors begravning ..

13. Vad lyssnar du på just nu?  Radion ..

14. Vilket är ditt drömjobb?   Hälsopedagog eller personlig tränare ...

15. Berätta 2 saker om dig själv, som dina läsare antagligen inte vet?

Jag är vänsterhänt och jag gillar verkligen att sitta i flygplan, speciellt när dem startar.

Vilken känsla och vilken kick. Är lite av en äventyrstjej ;-)

16. Kan du åka slalom?  Ja!  Första gången jag stod på ett par skidor var jag 4 år ;-)

17. Vad är det knäppaste du gjort?  Haha. Det är mycket. Det skriver jag nog inte här ;-)

18. Vad har du haft för husdjur?   Katt och undulater.

19. Har du åkt ambulans nångång?  Ja det har jag. Ingen kul upplevelse.

20. Vad har du för ringsignal? Har en låt med Danko Jones på min samsung galaxy s3.

21. Civilstånd?   Sambo. I hus. På landet ..

22. Vad ska du göra ikväll? Ha en mysig hemmakväll med sambo och kolla True Blood ...

 

 

 

 
 
Ingen bild

Bea

21 juni 2014 20:08

1,65 lång... Då är vi exakt lika långa, du och jag. Eller ska vi säga korta? Min dotter är en dec längre, så jag känner mig mkt kort. Kan knappt gå i högklackakt längre, heller, mina fötter har blivit så bekväma, så jag tycker bara att jag får ont o slänger av dem så fort jag får möjlighet. ;)

Ha en fin kväll, söta Annie. Men du... Nog är det väl sambon som valt filmen ikväll? =)

Kram

Annie

21 juni 2014 22:20

Å vad kul att höra :-) lika långa ;-)
Jaha där ser man! ;-)

Haha, jag är likadan ;-) ang högklackat ;-)
Vill gärna ha det bekväma när de gäller skor ;-)

Haha ;-) Nä det är jag! :-)
Helt fast i true blood! ;-)

Kram!

 
Alex

Alex

21 juni 2014 21:30

Vi har exakt samma längd då! Samt att chocklad och hårfärgning är väldigt viktiga (; Midsommar-kramar!
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Annie

21 juni 2014 22:21

Jaha där ser man ;-) vad kul :-)
Kul ;-)

Kramar!

 
natalia

natalia

21 juni 2014 21:34

Kul frågor! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 juni 2014 22:22

Tack! :-)
kul att du gillade dem ;-)

 
Garlipop

Garlipop

22 juni 2014 10:46

Tack för din fina kommentar!


Jag har också haft undulater, 12 stycken haha. Dessutom är jag också helt fast i True Blood! Den är GRYYYM! ^^

Ha en bra dag! <3

http://www.garlipop.bloggplatsen.se

Annie

22 juni 2014 11:23

Varsågod ;-)

Jaha, där ser man ;-)Har haft 2 stycken ;-)
Oj 12 det var många haha :-)

Javisst är den bra. Helt fast i den serien ;-)

Tack :-)
Detsamma till dig :-)

 
luvcatz

luvcatz

22 juni 2014 12:44

Mjukglass med lakritsströssel det bästa juh :)

Yess, äntligen true blood ikväll, som jag väntat :)

Ha en fin dag :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

22 juni 2014 13:10

Ja det är så gott! ;-)

Ja jag är helt fast i true blood! ;-)
Vi kollar via datorn, har nu sett klart på säsong 5. Så nu är det säsong 6 som gäller ;-)
Så bra ;-)

Tack :-)Detsamma till dig ;-)

 
Snöflinga

Snöflinga

23 juni 2014 14:56

Haha, jag gör som sist, snor den rakt av här:

1. Vilken är din favoritglass? Mjukglass med saltlakritsflingströssel :D Eller Magnum white med jordgubbssylt i, eller Puck, eller dajmstrut. Kanske bättre att nämna de jag inte gillar?

2. Hur lång är du? Jag är 16o cm lång.

3. Vilken ögonfärg har du? Blåa ögon, svart hår :)

4. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Det där med Sheldon :D Ni vet ;)

5. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite tyska samt gotländska ;)

6. Har du stationär el bärbar dator? Stationär och bärbar

7. Vad har du ätit idag? Fil med müsli och en kopp kaffe...

8. Vad har du för laster? Kaffe och hästar ;)

9. Är du fåfäng? Ibland :)

10. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggplatsen, facebook, hotmail, twitter.

11. Har du fått fortkörningsböter? Ja, bläh. Två gånger. SNORDYRT :(

12. När var du i kyrkan senast? På barndop

13. Vad lyssnar du på just nu? Tvättmaskinen

14. Vilket är ditt drömjobb? Psykiater :D

15. Berätta 2 saker om dig själv, som dina läsare antagligen inte vet?

Är inte så äventyrlig som du Annie :S Mer en mes ;) Japp, det var två saker :)

16. Kan du åka slalom? Verkligen inte :)

17. Vad är det knäppaste du gjort? Hehe, det finns så mycket att jag nog inte kan välja.

18. Vad har du haft för husdjur? Ojojoj. Hamster, katter, undulater, pärlduvor, hundar, kaniner. För att inte tala om ickehusdjur, hästar, kossor, får, grisar osv :)

19. Har du åkt ambulans nångång? Nope, inte polisbil eller brandbil heller. Inget med sirener alltså ;)

20. Vad har du för ringsignal? En tråkig standardSamsungsignal

21. Civilstånd? Sambo. I hus. På nästanlandet ..

22. Vad ska du göra ikväll? Sköta om min häst i lugn och ro i stallet, sen försöka komma på vad vi ska äta ikväll, och sen slappa.

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

23 juni 2014 15:03

Vad roligt att du svarade på mina frågor! :-)
Så kul att läsa dina svar ;-)

Blir nog nåt mer sånt här inlägg med frågor i bloggen senare i veckan eller till helgen ;-)
Tycker såna här inlägg är lite roliga ;-)
haha :-);-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards