Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

Sann vänskap är guld värt för mig

Av Annie - 26 juni 2014 16:45

 

 

Idag har jag vilodag från träningen. Välbehövligt och skönt även med vilodag!

Dagen har spenderats med min fina vän A. Härligt och kul :-)
Tog bilen på fm till henne och kom hem för en liten stund sen.

Vi har ätit lunch och fikat. Med mycket tjejsnack, såklart ;-)

Vi satt även i hennes trädgård och solade en stund. Så mysigt!

Hon är verkligen en underbar vän och någon jag värdesätter otroligt mycket!

Går att prata om Allt med henne ;-)<3

Så glad att hon finns i mitt liv. Vänner är så viktigt för mig!

Och värken har hållt sig hyfsat i schack, än så länge. Skönt.

 

Hur har din dag varit, kära läsare? ;-)<3

 

 

 

 

 
 
SaraEmma

SaraEmma

26 juni 2014 19:46

Å va härligt det låter! Riktiga vänner är det bästa som finns :-) Nu när jag varit sjukskriven har jag passat på att träffa mina vänner mer, det är svårare när man jobbar. En av få fördelar med att va sjukskriven ;) Kram

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

26 juni 2014 20:24

Ja verkligen en härlig dag! ;-)
Ja det är ju det!

Ja precis ;-)
Kram!

 
luvcatz

luvcatz

26 juni 2014 20:21

Vilken perfekt dag att umgås med bästis :)

Jag har oxå mina tokgoa väninnor som är som min familj, skulle bli trist om jag inte hade dem <3

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

26 juni 2014 20:25

Ja verkligen! guld värt ;-)

 
Luna

Luna

26 juni 2014 21:07

Oh va underbart, skulle också verkligen behöva någon att ha lite tjejsnack med haha!♡

Har haft en okej dag!

http://lunasilver.bloggplatsen.se

Annie

26 juni 2014 21:15

Ja verkligen! ;-)
Ja det är underbart med tjejsnack ;-)

Det låter bra! :-)
Kul att du kikade in ;-)

kram/

 
natalia

natalia

26 juni 2014 22:29

Härligt!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

27 juni 2014 08:11

Ja verkligen! en underbar dag ;-)

 
Daniel

Daniel

27 juni 2014 15:10

Vilodag här också.
Nära vänner är härligt. Dess värre bor mina långt bort, så de blir inte så mycket tjejsnack för min del :)

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

27 juni 2014 15:27

Härligt. För mig är det dags för träning imorgon igen. Längtar faktiskt haha ;-)

Ja verkligen! okej trist. Jag har också vänner långt bort, men även vänner nära också. Det är så värdefullt verkligen ;-):-)

 
Hedvig

Hedvig

29 juni 2014 19:20

Men en sann vänskap får väl gärna vara en kombination av båda? :-)

http://MovieMoron.bloggplatsen.se

Annie

29 juni 2014 19:57

Ja gärna ;-)
Men ibland funkar ju inte det, dem flesta har ju jobb och åtaganden och så .. ;-)

Jag tycker den bästa vänskapen är när det känns som man träffades igår fast det egentligen var längre sen :-)
Det är en riktig vän! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards