Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Mirakel-återhämtning från förkylningen ..

Av Annie - 5 juli 2014 19:00


Hej finisar! ;-)

 

Hoppas det är bra med er? ;-)

Vilken dag det har varit idag. Sol och 26 grader. Så underbart. Jag älskar ju sommaren ;-)

Denna lördag har bara svischat förbi känns det som ...

Från det att jag gick upp imorse, har dagen gått nästan lika fort som X2000 .. haha ;-)

Idag har jag tagit en powerwalk, suttit i trädgården. Och druckit kaffe såklart ;-)

 

Känner mig nästan återställd från bacillerna och förkylningen nu.

Jag måste säga att jag är nästan förvånad att jag mår så pass bra ändå, med tanke på att jag var

super-förkyld och hade feber för bara 3-4 dagar sen .. Kan det gå så fort? Mirakel-återhämtning ;-)

Men jag tror absolut att min träning har mycket med det att göra! Träningen hjälper mig nu :-)

Har ju stärkt upp kroppen, så fint att den belönar mig genom snabbare återhämtning.

Var riktigt härligt med en powerwalk idag 5,5 km i sol. Underbart!

 

Har haft lite mer värk nu. För att träningen legat på is, pga förkylningen.

Men jag är snart igång igen! Förhoppningsvis träning på måndag. Jag längtar!

 

Imorgon åker jag iväg till landstället några dagar. Underbara Roslagen, där trivs jag som bäst.

En helt underbar plats på sommaren. Harmoniskt, lugnt och där är jag lycklig.

Och det ska bli (förhoppningsvis) fint väder och sol också. Härligt :-)

Vet inte hur det blir med uppdatering på bloggen under tiden. Blir nog uppdatering när jag kommer hem.

Så vet ni det ;-)

 

Hoppas ni har/ får en fin helg, kära läsare!

 

Lite pepp igen. Träningstokig som jag är, så gillar jag pepp & motivation ;-)

 

 

 

 

 


 

 
 
Alex

Alex

5 juli 2014 21:12

Vad synd att du fått mer värk :(
Styrkekram!
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Annie

5 juli 2014 21:23

Det blir nog bättre när jag kommer igång med träningen igen! :-)

Har inte kunnat träna nu pga förkylningen, så det vänder nog :-)
Lite bättre nu iaf :-)

Tack!

 
Ingen bild

Bea

6 juli 2014 18:05


Skönt att förkylningen gav sig så snabbt, själv gick jag nog en vecka med min, MINST!

Skönt att komma ut på landet... det är balsam för själen det. ;)
Nu ska jag iväg o träna, hihi, tänker på dig varenda gång jag tränar!

Hoppas din värk ger sig o att du får några lugna sköna dagar!
Kram

Annie

10 juli 2014 14:40

Ja jätte skönt-verkligen! ;-)

Jag har haft det underbart på landstället ;-)
Mycket sol, god mat, glass i stora lass och träning. Såklart träning när det gäller mig haha ;-)även på landet! ;-)

Vad roligt att höra! :-)

Kram!

 
Snöflinga

Snöflinga

6 juli 2014 21:23

Åh vad jag önskar dig en härlig semester i Roslagen :D Och bättre du blev sjuk innan dess så du kan njuta mer när du kommer dit ;)

Kram

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

10 juli 2014 14:42

Tack så mycket! Jag har haft det underbart-verkligen! ;-)

Mycket sol, god mat, glass i stora lass och träning ;-)

Kram!

 
luvcatz

luvcatz

7 juli 2014 06:42

Härligt Annie :)

Ha de underbart på landet, balans mellan träning o vila ger snabb återhämtning :)

Ha det fint idag kram

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

10 juli 2014 14:46

Tack fina du ;-)

Å jag har haft det så underbart med mycket sol, god mat, glass i stora lass och träning ;-)
Livsglädje :-);-)

Kram!

 
Daniel

Daniel

9 juli 2014 16:34

Visst blir återhämtningen efter sjukdom bättre och snabbare om man har bra fysik. Vila och mycket bra mat brukar vara bästa medicinen om man blir sjuk mellan sina träningar.

Antar att du har det bra på ditt landställe efter som du inte skrivit på några dagar :) Härliga dagar just nu så hoppas du också njuter :)

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

10 juli 2014 14:48

Ja det måste vara så! :-)
Jag blev nästan förvånad att jag blev frisk så fort ;-) men jätte skönt! ;-)

Jag har haft det toppen bra på landet! ;-)
Mycket sol, god mat, glass i stora lass och träning ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards