Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Annie - 12 juli 2014 15:30


 

Så trist ibland när yttre omständigheter drabbar och det inte blir som man vill.

Men det är ju inget man kan påverka, det blir som det blir helt enkelt.

Tråkigt men sant!

 

Så var det för mig igår. Fick antagningsbeskedet till studierna igår.

Och det var inga positiva besked, tyvärr.

Kom inte in på programmet som jag hade sökt, känns verkligen super trist.

Står som reserv. Plats 200 ungefär, så lär inte komma in nu.

 

Så nu hamnade man på ruta 1 igen, känns det som.

Lär göra om projekt- hitta utbildningar igen. Känns så drygt bara.

Försöka söka igen till våren. Samma eller annat. Och hoppas det går bättre då!

 

Och imorse vaknade jag med ont i halsen igen!

Trist det med. Hoppas man slipper bli sjuk igen nu ..

 

Ja jag tror ändå att det ordnar sig. Det brukar ju oftast göra det till slut.

Kanske det är meningen att jag ska gå en annan väg för att nå mina mål!

Frågan är bara vilken väg? Men det visar sig nog med tiden.

 

Jag kom in på en fristående kurs i alla fall. Får börja med det.

 

Ska ta en glass nu, det svalkar det onda i halsen. Och det är gott!

Hoppas du får/har en fin lördag kära läsare!<3

 

 

Tyckte detta citat passade bra i detta inlägg. Nalle puh är klok ;-)

 

 

 

 

Helg · Livet

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards