Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Och så var det min tur. Igen ...

Av Annie - 14 juli 2014 13:15


Jaha .. Så var det dags igen!

Sjuk igen. Känns supertrist med tanke på att jag var sjuk för 1,5-2 veckor sen.

Feber, ont i halsen och yrsel. Obeghagligt med yrsel, känns lite som man är berrusad.

Även fast man inte druckit på 1,5 år ..

Händer inte så mycket här går mellan säng och soffa. sover, intar halstabletter, dricker te.

Min kropp gillar inte att vara så här still-men det finns inte så mycket att göra ..

Bara gilla läget och hoppas att man inte får så mycket värk av att vara så still.

 

Lustigt när jag är sjuk vill jag aldrig dricka kaffe bara te. Annars normalt är det bara kaffe som gäller ..

Så nu blir det en stor kopp Te mot det onda i halsen!

 

Kram på er fina läsare!

 

Lite pepp från min idol och förebild!

 

 

 

 

 

 
 
Snöflinga

Snöflinga

14 juli 2014 14:19

Mina favoritrader från Pink!!!

Massor av krya på dig kramar härifrån <3

KRAM

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

14 juli 2014 15:10

Javisst är hon bra! ;-) bäst ;-)

Tack så mycket!

 
SaraEmma

SaraEmma

14 juli 2014 17:46

Men då, sjuk igen :( Krya på dig, kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

14 juli 2014 18:56

Ja verkligen! :-(
Super trist ..

Tack för omtanken ;-)
Kram!

 
Ingen bild

Alex

14 juli 2014 19:52

Men krya på dig! Pink är också en av mina favoritartister också, hon är så härlig och självständig (:
A

Annie

14 juli 2014 19:57

Tack så mycket!

 
jeljoh13

jeljoh13

14 juli 2014 20:06

Tråkigt att du är sjuk igen. Känner mig också sjuk nu. Krya på dig!

Synd att du inte kom in på utbildningen du sökt. Hörde på nyheterna att detta året var det väldigt många som sökt till högskolan. Men det finns ju andra vägar att gå :) Lycka till :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

14 juli 2014 20:36

Tack så mycket!
Vad trist, krya på dig du med!

Ja det var trist. Jaha, där ser man ..
Tack ;-)

Kram/

 
Ingen bild

Bea

14 juli 2014 22:36

Stackare, där... ;( Hoppas du kryar på dig snart.
Det är extra jobbigt att vara dålig i värmen, tycker jag. Men så är livet... man blir sjuk ibland, inte mycket att göra åt, bara härda ut tills man blir frisk. Jag har rätt lätt att dra på mig infektioner o brukar tjura lite över det, men försöker tänka att: "En förkylning är egentligen en fis i rymden.... Det finns ju de som har cancer"

Jag hoppas du blir kry snart, o tänk att de finns de som har det värre!!!

Varm krya-på-dig-kram till fina Annie

Annie

15 juli 2014 13:17

Tack så mycket :-)

Ja det är ju det, extra trist blir sjuk när det är sol och sommar ute!

Jo så är det ju .. men tycker själv att jag klagar rätt sällan. Så då är det ok att klaga lite tycker jag! ;-)

Tackar!

Kram :-)

 
natalia

natalia

15 juli 2014 00:23

Jodå jag har haft det jättebra, tack som frågar :)

Riktigt kul att träffa alla, både släkt och vänner :D
Dock har det vart lite tråkigare saker som hänt med...tyvärr.
Hur har du själv haft det de senaste? Sett att du vart lite sjuk ju :(

Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

15 juli 2014 13:20

Vad kul! :-)

Vad trist :-( Inget allvarligt hoppas jag?
Ja .. Var sjuk för 2 veckor sen och nu lyckats bli sjuk igen, så trist!:-(
Ont i halsen, yrsel o feber.

Kram på dig!

 
luvcatz

luvcatz

15 juli 2014 16:22

Pink <3

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

15 juli 2014 16:31

Ja eller hur! Hon är bäst!

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

17 juli 2014 18:54

Jag var sjuk precis innan semestern startade. Fick megaantibiotika av läkaren för bihåleinflammation och luftrörsinfektion. Det är hur trist som helst att drabbas och det tar sin lilla tid att återhämta sig.
Kramis

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Annie

17 juli 2014 20:50

Vad jobbigt/trist att bli sjuk precis innan semestern! Vad jobbigt ..
Ja det tar sin tid. Jag börjar känna mig bättre nu i alla fall, skönt :-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards