Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Frappino och vilodag

Av Annie - 21 maj 2014 16:30


Idag får min kropp vila från träning och ansträngning, känns ganska skönt.

Vilodagar behövs för att kroppen ska få återhämta sig mellan passen.

Har också rejäl träningsvärk i ben och rumpa, speciellt benen så det behövs.

 

Vart en sväng med min röda pärla till köpcentrum för lite ärenden.

Bla till apoteket för att hämta ut mer mediciner. Börjar känna mig som storkund

där, kanske får vip-kort snart haha ;-) ( Med glimten i ögat .. ;-)

 

Det finns en sak som jag aldrig har smakat. Har hört folk prata om dessa och

sett många bilder på dem på sociala sajter. Så har blivit lite sugen på att prova.

Nämligen en frappino. Jag provade den med smak av jordgubb och vit choklad.

Mitt betyg blir nog 3,5/5, den var god och söt! Smakade verkligen somrigt!

Betyget sänks lite av priset, jag tycker nog att den var lite för dyr.

47 kr kostade den. Men kul att prova nåt nytt.

 

Hur har din dag varit, kära läsare? ;-)

 

 

 

 

 
 
jeljoh13

jeljoh13

21 maj 2014 19:38

Ser gott ut! Har inte provat det. Är det glass i den?
Tycker också det låter lite dyrt. Ofta har ju espresso house lite dyrare priser.
Ha en bra kväll :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

21 maj 2014 20:05

Den var god ;-) Ja det var glass i den ;-)
Ja det tycker jag med att dem verkar ha.
Ja tyckte det jag med, men unnade mig den ändå ;-)

Önskar dig detsamma! ;-)

 
Sara Emma

Sara Emma

21 maj 2014 19:38

Mums, ser gott ut! Min förmiddag ägnades åt telefonsamtal, ett med läkare, ett med sköterska, tre med sjukresor, två med sambon på jobbet, två till mamma och svärmor för att fixa barnvakt (dagis stängt på fredag för studiedag), men nu är allt klart så jag kan åka till doktorn på fredag, puh... Sen åt jag lunch ute i solen med en väninna :-) Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

21 maj 2014 20:08

Mmm den var god ;-)
Puh det var en del samtal .. ;-)
Skönt att det är gjort. Hopas det går bra för dig hos läkaren på fredag, ska hålla tummarna :-)

Åh det lät härligt! Härligt att få träffas och prata, det behöver man ;-)lite tjejsnack :-)
Kram!

 
Snöflinga

Snöflinga

21 maj 2014 20:34

Åh, en sån hade passat ute i solen idag :D Men visst är det lite saftiga summor på Espresso house :/ Fast å andra sidan gör de ju t ex mackor på beställning så de är helt nygjorda när man får dem, så jag brukar unna mig en fika där då och då (fast med Cappucino, goooooott) :)

Ja, vila är bra, och har man träningsvärk vet man att det behövs :) Och att man jobbat bra dan innan, det känns också gött.

Ha en fin kväll! Här blir det slappekväll från och med nu :D

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

21 maj 2014 20:45

Ja eller hur ;-) Den var god! :-)
Ja det är lite dyrt på Espresso house :-(
Går oftare till Waynes coffee ;-)

Ja precis ;-) man måste ju unna sig ibland! ;-)

Precis vilan behövs den med :-)
Ja det känns bra! :-)
Tackar, detsamma till dig! ;-)
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

21 maj 2014 22:35

Oh, den såg god ut :)

Skönt med vilodag, hade själv en lugnare pw med kollegorna, som vi brukar på onsdagar - skönt för jag har lite träningsvärk sen igår :)

Ja, vad kul att du har kvar lite spanskakunskaper - det är ett härligt språk :) Kram

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

22 maj 2014 09:01

Den var god! ;-)

Ja det är skönt och välbehövligt med vilodagar :-)
Vad härligt ;-)

Ja precis ;-) Ja det är det verkligen :-)
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards