Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Twitter ...

Av Annie - 15 juli 2014 15:30


 

Hej kära läsare!<3

 

Tänkte göra lite reklam för Twitter ;-) Är det nån av er fina läsare som har twitter? ;-)

Jag har haft twitter ganska länge egentligen, men har blivit lite mer aktiv där på senare tid.

Jag heter @lifebyannie på twitter, så samma namn som bloggen ;-)

Följ mig gärna om ni vill ;-) Skulle va kul att ha fler att följa också!

Lockar det? ;-) Ifall det gör det, kommentera gärna ;-)

 

 

 

 
 
natalia

natalia

15 juli 2014 15:51

Svar: Hur allvarligt det är bero nog på från vilken sida man ser det.

Men iaf så har en kompis vart med i en olycka när han körde motorcykel. Han körde in i ett vildsvin, så kraftigt att vildsvinets huvud på nått sett skärdes av. (det hittade huvet 50m bort) Så du kan tänka dig! Sen så kom det en bil från andra hållet och körde in i honom. Han har brutit båda benen. Och det är inte säkert han kommer kunna gå i framtiden. Just nu är han sängliggandes. Och kan inte göra nått.

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

15 juli 2014 16:18

Nej vad hemskt och sorgligt. Usch vad jobbigt och fruktansvärt! :-(

Man får sig en rejäl tankeställare! Verkligen ..

Kram!

 
yrlaklara

yrlaklara

15 juli 2014 17:09

Kul att du har Twitter! Det har jag med! Jag heter @yrlamontoya :3 följ mig så följer jag dig.

http://yrlaklara.bloggplatsen.se

Annie

15 juli 2014 18:43

Tack ;-)
Kul! ;-)

 
jeljoh13

jeljoh13

16 juli 2014 10:25

Är väl en av få i min ålder som faktiskt aldrig använt twitter eller ens vet mkt om det haha xD

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

16 juli 2014 11:22

Jaha, där ser man ;-)
Vad synd haha ;-)

 
Daniel

Daniel

16 juli 2014 12:13

Här är en till som finns på Twitter, men jag har inte varit aktiv på länge.
Får så mycket skit att läsa så måste rensa innan jag orkar vara aktiv där igen :)
Men jag heter danne_king om du vill lägga till mig :)

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

16 juli 2014 14:33

Kul :-)Jaha okej, det går lite upp och ner för mig med, när det gäller twitter .. men nu är jag hyfsat aktiv där. Gillar det mer nu ;-)

Ok kul ;-)

 
Ingen bild

Bea

17 juli 2014 06:57

Go morron !!!
Hoppas inte du tog illa upp för det jag skrev i kommentaren om din Förkylning ! Som att du skulle va en som klagar... Så menade jag inte alls, du är motsatsen: sååå positiv!:) jag menade bara att muntra upp , det finns de som har det värre!!!
Kram

Annie

17 juli 2014 09:29

God morgon Bea! :-)

Nej jag tog inte illa upp, absolut ingen fara Bea! :-)Verkligen inte :-)

Och du har rätt ;-) det finns dem som har det mycket värre!

Tack för att du tittar in här och muntrar upp mig :-)Varit lite låg pga lite saker, men det vänder nog snart :-)

Ha en fin dag Bea! ;-)
Kram/

 
Ingen bild

Bea

17 juli 2014 18:27

Bra, Annie! För jag vill dig bara gott fina du!
Det vänder, jag lovar!!! Håll ut, det är så där för alla ibland... upp och ner...
Varm kram

Annie

17 juli 2014 18:39

:-) Ja det tror jag absolut och det känner jag i mitt hjärta! Du är en fin människa Bea! :-)
Även fast vi inte träffats irl, så känns du som en fin vän :-)

Ja det tror jag med! :-)
Känns nog bättre snart och då kommer jag nog tillbaka starkare och klokare :-);-)

Kramar/

 
MiaMiaMia

MiaMiaMia

17 juli 2014 18:35

Vill ju gärna dela med mig om min svåra vardag med mina diagnoser. Det är skitjobbit att leva med detta. Hoppas på stöd!Hur fungera det här med twitter?
/Mia

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Annie

17 juli 2014 20:48

Vet inte vad du lever med för diagnoser, men förstår att det är jobbigt.

Twitter är ett socialt nätverk där man följer vänner/bekanta eller "kändisar". Har även följare som följer mig, det är lite kul ;-)
Man kan skriva status uppdateringar eller lägga ut foton ;-)

Finns en twitter-app man kan ta hem till mobilen. Jag har massor av appar i mobilen bla twitter-appen ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards