Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Motivationen och viljan är kvar & adidas är på!

Av Annie - 21 juli 2014 13:00


 

Hej fina läsare! :-)

 

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter ....

Känner att motivationen och viljan börjar återvända.

Min morgon började med morgongröten och kaffet. Såklart kaffe ;-)

Har ätit gröt nu till frukost dem senaste veckorna & det funkar bra tycker jag.

Efter det var det dags! Som jag längtat!! Men jag börjar lugnt ;-)

 

Gäller att tänka förnuftigt och klokt. Tänker på det mina fina vän Bea skrev också :-)

Att börja lugnt och låta det ta sin tid ;-) Har ni inte kollat in hennes blogg, så gör det ;-)

www.Beabloggar.bloggplatsen.se

 

Vart lätt träning/motion idag. 6 km promenad/powerwalk och 60 Squats.

Haha har saknat squatsen, snacka om träningsbiten och beroende ;-)

Även fast jag haft längre uppehåll nu pga förkylning, så är motivationen kvar.

Det känns grymt och otroligt bra.

 

Hoppas det är bra med dig & att du får en fin måndag ;-)<3

 

 

 

 
 
Snöflinga

Snöflinga

21 juli 2014 16:22

Jippi, nu är du på G igen :D :D :D Härligt att läsa!

Äter du vanlig havregrynsgröt eller har du provat några andra varianter?

Kram
~Snöflinga~

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

21 juli 2014 16:51

Tack så mycket! ;-) Ja precis, jippie! ;-)

Antingen havregrynsgröt eller pauluns supergröt, men det är ungefär som havregrynsgröt fast med bär och/eller nötter ;-)

Kramar/

 
Ingen bild

Bea

21 juli 2014 18:45

Härligt, bruden!
Nu börjar "gamla" Annie komma tillbaka, gött å läsa! =)
Kör på nu, inte för hårt bara, du har ändå varit sjuk ett litet tag.
Ha en fin kväll, stoooor kram från mig

Annie

21 juli 2014 18:57

Tack fina :-)

Precis! ;-) Nu börjar den "gamla" jag komma fram igen ;-)härligt! Tack! :-)

Jag ska börja lugnt, absolut :-)
Ska träna förståndigt ;-)

Detsamma till dig!
Kramar!

 
Vilja

Vilja

21 juli 2014 21:06

Hittade precis hit till din blogg och måste säga att det är den första som fyllt mig med en jättebra känsla! Så vill tacka för det!
Hoppas också att hälsan ska bli bättre för dig! Jag har också svårigheter med den, men har valt att inte skriva om det fysiska i bloggen än eftersom det blir så mycket då! :)
Hoppas också att du lyckas komma in som reserv. Man vet aldrig! Annars är jag säker på att det blir bra ändå!
Heja heja, med allt du tar dig för! :)

http://viljablibra.bloggplatsen.se

Annie

21 juli 2014 21:27

Åh vad roligt att höra! Vad glad jag blir! ;-)
Varsågod ;-)

Tack så mycket! :-)Okej, förstår vad du menar :-)
Jag kämpar på med min träning och rehab, och jag är envis så det hjälper nog :-)
Har varit en del sjuk nu, men nu ska jag starta med träningen igen, ser fram emot det ;-)
Ja det hoppas och tror jag med ;-)tack :-)

Å tack så mycket! Detsamma till dig :-)
Kram/

 
Vilja

Vilja

21 juli 2014 22:33

Skönt att vara en envis typ! Det kommer man långt på ;)
Har du nån prognos för hur lång rehaben förväntas bli?

Krya på dig det sista nu! :)

Och tack för kommentaren på min blogg, blev glad!

Kram tillbaks!

http://viljablibra.bloggplatsen.se

Annie

22 juli 2014 08:57

Ja precis! ;-)

Nej det har jag nog inte direkt. Läkarna säger allt från 2 år till flera år, en del blir inte av med all värk heller. Det är så individuellt beroende på var diskbråcken sitter och hur många man haft/har ..

Jag har 3 diskbråck i nacken. Det har ändå blivit bättre nu, men inte bra än :-)

Tack :-)
Varsågod! Vad bra :-)

Kram!

 
luvcatz

luvcatz

22 juli 2014 00:19

Åh vad härligt när de vänder - de behöver du ;)

Måndag va tung men ändå bra, inte långt kvar nu juh ;) jag önskar dig en ännu bättre tisdag me massor av energi :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

22 juli 2014 08:59

Ja visst är det. Så skönt! ;-)
Tack ;-)

Åh tack snälla :-)
Önskar dig en fin tisdag! :-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards