Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Träning och motion är en bra behandlingsmetod!

Av Annie - 28 juli 2014 17:15


Hej kära läsare ;-)<3

 

Min måndagmorgon började med kontorsarbete. Dags igen att ringa samtal & mejla.

Till Fk, Hc, jobbet och studievägledare. Skönt att det är gjort ..

Lika bra att ta tag i det idag måndag, istället för att skjuta på det till senare i veckan.

Jag är en typisk oxe-ordningssam och ordentlig. Så imorgon ska jag träffa en studievägledare ;-)

 

Måendet har varit lite sisådär av olika anledningar idag.

Så jag tog en powerwalk som blev ganska lång. 13 km lång.

Och vet ni vad .. Nu känns det bättre! Underbart, träning och motion hjälper mot mycket!

 

Jag tränar inte kondition för att gå ner i vikt eller bli smalare.

Jag gör det för att bli friskare som rehab. Och för att må bättre helt enkelt! Och endorfinerna ;-)

 

Det var min dag :-) Hur har din dag varit? :-)

Hoppas den varit bra, för det är du värd :-)

 

Lite bilder och pepp. Som vanligt ;-)

 

 

   

 

 

 

 

 
 
Sofia

Sofia

28 juli 2014 19:19

Jag har nog bara skrivit någon gång där och inte använt den på år, jag kände att facebook räcker och blir över :D

Hoppas du haft ett bra juli :)

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

28 juli 2014 21:43

Aha .. Jag använder sällan fb numera, tröttnat på det nätverket .. ;-)
Mer kul med instagram o twitter tycker jag ;-)

Tack! Har varit hyfsat bra :-)
Kram!

 
luvcatz

luvcatz

28 juli 2014 23:02

Härligt Annie, man blir glad av ditt mående likväl som av dina peppquotes :)

Har haft en alldeles förträffligt slö, sol o bad semestermåndag :D

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

29 juli 2014 12:45

Tack fina :-)Kul att höra ;-)

Vad härligt! Skönt för dig med semester nu ;-)
Kram!

 
Daniel

Daniel

29 juli 2014 11:41

Bästa anledningen till motion är ju hälsan, och allt de där går ju lite hand i hand, det ena ger det andra.
Ja borde också börja träna igen men latmasken har bitit tag hårt nu under sommaren :)

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

29 juli 2014 12:47

Ja verkligen!
Ja det är ju så ;-)

Aha :-)Här är det träning med stort T ;-)
Blir träning i em med ;-)

 
natalia

natalia

29 juli 2014 14:35

Alltid kul att kika in på din blogg! Så mycket peppande!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

29 juli 2014 16:46

Tack så mycket! roligt att höra ;-)
Tack för den peppen ;-)

 
Emm

Emm

29 juli 2014 14:56

Tack för besöket i min blogg. Du har en väldigt peppade blogg får jag säga. Måste också komma igång med min träning igen :)

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

29 juli 2014 16:48

Varsågod ;-)
Tack så mycket! Kul du tycker det ;-)
Tack själv för besöket i min blogg ;-)

Ja det är ju så härligt med träning ;-)
Härligt :-)

 
Life of Johanna

Life of Johanna

29 juli 2014 16:49

skönt och få sånt gjort :) Hoppas besöket hos stuidevägledaren gick bra

http://lifeofjohanna.se

Annie

29 juli 2014 17:18

Ja det är ju det verkligen :-)
Jo det gick bra, fick lite svar ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards