Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Hiss och Diss .....

Av Annie - 30 juli 2014 18:00

                                              

Hiss

 

1. Min träning. Haft sånt bra flyt med träningen nu den senaste tiden.

   Tränat flera grr/vecka. Känner att jag blivit lite starkare & lite-lite friskare.

   Håller tummarna för att det fortsätter så här. Lycka!

 

2. Det fina vädret! Jag älskar sommar & sol, så jag trivs bra nu!

    Har badat så mycket denna sommar, mot tidigare sommrar ;-)

 

3. All underbar feedback och pepp som jag får av er läsare!

    Och av mina vänner, nära och kära. Kram på er alla<3

 

                                              

Diss

 

1. Ett stort diss till alla människor med körkort, som inte kan köra ordentligt?!

    Folk kör om på ställen man inte får köra om på, hetsar i trafiken.

    För att inte tala om rondeller .. När man närmar sig rondellen, har man väjningsplikt

    mot ALLA som befinner sig i rondellen .. Tänk på det! Säkerheten kommer först!

 

2. All hets kring vikt, gå ner i vikt, bli smalare-hysterin ..

    Det är inte sunt. Tänk på ungdomarna och vilka signaler ni sänder ut till dem.

    Jag tycker man ska träna för att hålla sig frisk & må bättre. Det är sunt!

 

3. Ett ännu större diss till våldtäktsmän, kvinnomisshandlare etc.

    Släng in dem i fängelse & låt dem stanna kvar där!

 

 

 

 

 

 

 
 
natalia

natalia

30 juli 2014 19:57

Svar: Jag hoppas på att få upp tävlingarna så fort som möjligt men tror att jag börjar när mitt sommarlov är slut vilket är om 2,5 veckor. Kan hända att det kommer lite tidigare ;) Har inte riktigt bestämt än. Har du tips på när jag kan ha de?

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

30 juli 2014 20:10

Låter kul med tävlingar! ;-):-)

Har inte direkt nåt tips.
Ha dem när du tycker ;-)Kollar in hos dig med jämna mellanrum! :-)

 
natalia

natalia

31 juli 2014 11:05

Kul att du är med i Dagens blogg! Lottar ut ganska snart eftersom det var rätt många som är med. Lycka till! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

31 juli 2014 12:01

Tack, ja det är kul ;-)
Okej vad bra! :-) Tackar :-) ;-)

 
natalia

natalia

31 juli 2014 12:20

Nu är Dagens blogg utlottad! Kika in och kolla om det blev DU!
Blev det inte du, håll då koll på nästa utlottning!

Tack för att du var med :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

31 juli 2014 13:36

Aha! Då ska jag kolla ;-)

absolut det ska jag! ;-)
Varsågod, bara skoj! :-)

 
Daniel

Daniel

31 juli 2014 13:54

Att köra bil kräver sunt förnuft vilket många tyvärr saknar.
Osäkerhet i trafiken är lika farligt som övermod (egentligen inte bara i trafiken).
Skapa kontakt med medtrafikanterna, använt förnuftet och planera körningen så bör allt bli bra :)
Pensionärer, semesterbilister, unga tjejer och killar med "jätte balla bilar" är nog dom som är värst.
Bäst i trafiken är så klart jag :)
Ha en fin dag!

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

31 juli 2014 14:14

Vet redan allt det där ;-)
Värst är nog killar i 18 års åldern, dem tror ofta att dem är bättre förare än vad dem är i verkligheten!

Även folk som tog körkort för typ 25 år sen, för dem verkar inte kunna reglerna gällande rondeller. Man har alltid väjningsplikt mot dem som är i rondellen :-)

Nä du har fel ;-) Bäst är jag! ;-)
Detsamma!

 
Emm

Emm

31 juli 2014 19:32

Usch ja vissa människor kan bara fått körkortet i julklapp ;)

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

31 juli 2014 21:46

Ja eller hur?! Ibland så undrar man ju faktiskt .. ;-)

 
luvcatz

luvcatz

31 juli 2014 22:27

Ja, mycke idioter på vägarna nu i semestertider :/

Bra inlägg idag :) Håller med hiss o dissningarna, btw hälsning från hjärtat (min dotter) att du har så fin profilbild på bloggen :) Kram

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

1 augusti 2014 08:45

Ja det är ju det ..

Tack ;-)Åh vad roligt att hon gillade den! :-)
Hälsa tillbaka till hjärtat! ;-)

Kram!

 
luvcatz

luvcatz

1 augusti 2014 10:58

O vinet är speciellt för att jag suttit på just den vingården o smakat av guldkornen o min förstfödde var där som utbytesstudent i ett år o blev vän med alla vingårdsägare som behandlade honom som en son :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

1 augusti 2014 11:44

Å det låter härligt! vad underbart ;-)
Jaha, vad kul :-)
Vilken upplevelse att vara utbytesstudent, minne för livet ;-)

 
natalia

natalia

1 augusti 2014 12:22

Tack så mycket :D

Ha en bra helg. :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

1 augusti 2014 13:26

Varsågod! ;-)

Detsamma önskar jag dig!

 
Snöflinga

Snöflinga

2 augusti 2014 11:13

Åh vad jag håller med dig om viktfokuset!!!

Ja, till och med en badkruka som jag har lyckats ta ett dopp i år ;) Det är beviset på varm sommar, hihi :)

Kramar

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

2 augusti 2014 13:33

Vad bra! :-) Ja eller hur, för mycket hets om vikt/gå ner i vikt tycker jag!

Haha vad bra! ;-)Precis! :-)

Kramar/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards