Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

Old pics black and white

Av Annie - 16 juni 2015 19:31


     

 
 
maria

maria

16 juni 2015 20:31

Å dom här fotona är så fina :) gillar verkligen svartvitt!

Sv: usch vad jobbigt vännen :/ nervsmärta är riktigt klurigt och hemskt! Jag tror också en del av mina smärtor beror just på att nerverna "hakat" upp sig.

Har läst lite om vissa avslappningsövningar som kan vara bra främst då kring underlivssmärtor.

Nu måste det vända för oss, trött på att ha ont!

Varma kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

16 juni 2015 20:37

Gud vad fin bild :D

Kul att du är med i tävlingen, fortsätt kommentera för att vinna nästa armband :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Elin

Elin

16 juni 2015 20:56

Åh vad fina bilder :D

Sv; Tack :)
Tack så mycket, det har jag absolut! Detsamma till dig <3

Jo, jag mår bra, bara det att magen har börjat nu efter någon dags uppehåll..:/ hur är det själv? <3

Varma kramar!

http://nouw.com/ElinNordwall

 
maria

maria

17 juni 2015 18:49

Vore roligt och få reda på om du har något annat speciellt intresse förutom träningen då :)något annat intresse som du brinner för =)

Kramisar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

17 juni 2015 19:00

Sv; Tack :D haha, alla är inte bra på allt, men lära sig det kan man! :)

Det är inte alls kul med tabletter...jag har sådan himla ångest, speciellt för att dem ska vara stora, typ sådana dära kapslar.. Omeprazol är det jag ska börja äta, dem ska typ hjälpa min mage att inte vara "orolig" men jag känner och tycker så här: Min mage är inte ett dugg orolig, vad jag vet och jag tror verkligen inte att man måste fara till akuten och plötsligt får så ont i magen så man tror att man dör, ryggont och knappt kan röra sig eller måste springa på toa stup i kvarten för lite oroligheter! Detta är min åsikt och vad jag tycker och tror. Blir så ledsen för att dem knappt hjälper en och går "igenom" en med samma saker genom att bara känna en lite på magen och tar blodprover.. "andas", att man ska behöva må så dåligt så man gråter, i princip varje vecka är inte alls kul.

Jag förstår att läkarna har mycket att göra och tar en sak i taget så att allt ska blir bra och att man själv kanske inte ska bli rädd men.. jag har haft det här i snart 2 1/2-3 månader och det tar både orken och lusten ur mig.
Känns iallafall skönt att det är lov så att jag orkar med detta och bara kan gå in i vad dem säger och inget annat.

Åh men vännen :( all styrka till dig!
Vill bara att smärtorna ska sluta för oss, att vi bara vaknar upp någon dag och allting är borta och aldrig mera kommer tillbaka. Det skulle vara en dröm, att man var fri och kunde göra det man ville och kände för istället för att något ska vara där och hejda en.
Tänker på dig <3

Varma kramar <3

http://nouw.com/ElinNordwall

 
natalia

natalia

17 juni 2015 19:59

Tar du dina bilder med kamera eller mobil? :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
maria

maria

17 juni 2015 20:06

Sv: ja ibland är det extra kul att blogga ;)

Förstår dig verkligen! Hade också den men den laggade mest dvs hela tiden haha. Inte lönt att ha en telefon mao =)

Detsamma du fina, hoppas på en smärtfri helg för oss båda!

Massa kramar tillbaka

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

17 juni 2015 21:14

Vilka fina bilder! =D

Sv; Tack för dina fina ord, men nu är jag tillbaka på bloggen igen!<3

Kramis!<3

http://nouw.com/ebbolella

 
Elin

Elin

17 juni 2015 21:28

Sv; Ja det ska jag :D blev så trött på träfärgen och jag tycker att vitt är så mycket snyggare och lugnare!

Åhh Annie, all detsamma till dig!<3 Blev så himla, otroligt glad!!!<3
Att höra sånt här gör mig glad och dagen blir så mycket bättre, det känner jag genast :)

Jag har läst om det, man kan få halsbränna efter att man slutat med tabletterna också! Alltså jag har riktigt ångest att börja med dem, vill verkligen inte! Det är det jag också tänker på, varför får jag tabletter när vi inte ens vet vad det är jag har ont för?! Blir så frustrerad.

Jag vet inte precis, tror att mamma tyckte att det var lite konstigt hon med men att hon ändå höll med läkaren...:S ska prata med henne imorgon!

Tänker på dig också ska du veta<3 Hur är smärtan nu?

Ha en fin kväll för det är du värd!<3

Varma kramar!!

http://nouw.com/ElinNordwall

 
Annelie

Annelie

18 juni 2015 01:43

vilka fina bilder! :)

http://lie7.for.me

 
Ebba

Ebba

18 juni 2015 13:02

Sv; Haha, vad roligt! XD ;)

Roligt att höra, det värmer verkligen!<3
Kramis!<3

http://nouw.com/ebbolella

 
Mickz

Mickz

20 juni 2015 17:59

fina bilder!
Har veckans blogg tävling på bloggen om du är intresserad! :)

http://www.nouw.com/mickz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards