Direktlänk till inlägg 3 juli 2015

Status och selfie

Av Annie - 3 juli 2015 20:43


     Dagens bästa: Solat, ätit gott, kört bil och känt vinden i håret och haft ett glatt humör ...

 

     Dagens sämsta: Ont/värk nu på kvällen ...

 

     Dagens positiva: Haft mindre värk idag, tror värmen gör gott för min onda kropp ...

 

     Dagens negativa: Finns svar på det. Men äsch, det hoppar vi över idag ;)

 

 

     Och jag lägger ju nästan aldrig upp bilder på mig själv, eller sällan iaf. Är lite mystisk ;)

     Men här kommer en från dagen. Enjoy ;)

     Jag fullkomligt älskar dessa sandaletter med remmar. Det är sommar för mig. Gillar du såna?   

 

   

 
 
Elin

Elin

4 juli 2015 00:17

Åh sådana sandaletter har jag letat efter, tycker att de är så fina! :D Vart kan man köpa dem? :-)

Bra dag ändå! :D jobbigt dock att du fick smärta nu mot kvällen...hoppas att det är lika milt imorgon <3

http://nouw.com/ElinNordwall

 
Maria

Maria

4 juli 2015 10:42

Å gud vad fin du här! Vilka ben och så snygga jeans shorts samt sandaletter!=)

Passar dig som handen i handsken :))

Skönt väder men tycker det är nästan för varmt haha speciellt när man jobbar och det blir 30 grader på kontoret ^^

Har själv ett par mjukare svarta shorts, hade önskat jag också kunde gå i jeans shorts. Brukar få enorm smärta i underlivet, men kanske finns det likvärdiga exempel får ta en titt på gina tricot :)

Sv: å tack känner mig glad och positiv. Och tack just nu älskar jag mitt hår!

Ska göra ännu ett inlägg där jag tipsar, sen har jag nog ångrat mig lite. Ska lägga upp en bild på mitt nuvarande hår så kan du också ge din synpunkt ;)

Med mig är det bättre :) lite mindre ont nu när mensen kom men istället fick jag handledsvärk. Dock tur att det hjälpte med att ha handledsstödet på :)

Kramisar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
SaraEmma

SaraEmma

4 juli 2015 12:55

Låter som en bra dag :-) Trist med mer ont på kvällen. Så är det ofta för mig med nu på sommaren, man gör lite för mycket på dagarna och det straffar sig på kvällen. Men jag försöker tänka att det ändå är värt det, att göra roliga, trevliga saker på dagen och sen får jag ta det lugnt på kvällen.
Jättesnygga sandaler!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

4 juli 2015 13:09

Jättefina sandaler. Verkligen somriga:)
Tänker på dig även om jag är lite off från bloggvärlden just nu!

http://patriciac.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

4 juli 2015 15:23

Satt faktiskt i natt o tittade på tjejernas skor, vad har dom på sig när dom går ut en sommarkväll. Letade efter just någon som hade dom remsandalerna, men såg ingen. men en massa flipp flopp???

Ha en bra lördag :)
Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

4 juli 2015 17:21

Ni tror att jag låtssa och över driver? Att jag gör mig till för att får allt att verka värre än det är?
Jag är en mamma, fru som berättar om min vardag: Har min sysselsättning på kommuns psyktrin och är ofta ledig på helgerna och vissa vardagar. Har hel sjukersättning, gift, två tånåriga barn varav den yngsta har utvecklingtörning. Liksom jag har asberger, autism, utvecklingstörning. Vi bor på landet vid en vacker sjö. Välkomna hit! Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se
Jag har diagnoser: Asperger, Autism, Utvecklingstörning m.m
Snälla ni kom in och läs min blogg om mitt liv vetja!
Att vara annorlunda liv med diagnoser!
DELA OCH SPRID MIN BLOGG VIDARE!
DET SKULLE BETYDAR MYCKER FÖR MIG OM NI GJORDE DETTA FÖR MIN SKULL!
TACK I FÖR HAND!
miamiamia.bloggplatsen.se
mia2@home.se
Jag bloggar för att jag vill öka kunskapen och förståelsen om Psykisk Ohälsa i samhället. Om du bloggar helt eller delvis om Psykisk Ohälsa, följ mig så följer jag tillbaks! Jag har: Autismspektrumtillstånd, Autism, ADHD, kronisk depression. För samarbete kontakta mig på: / mia2@home.se
Jag och vill skriva lite om mina tankar i den stora världen och och leva ett annorlunda liv och vara annorlunda!
Hoppas på många läsare som vill följs och följa mig i både vått och torrt! Hoppas att ni dela och sprida min blogg vidare m.m
I både glädje och sorg, jag är en lipsill för det minsta lilla egentligen så får vi ser hur det går att blogga här. Har haft ett hård liv!
miamiamia.bloggplatsen.se

http://www.miamiamia.bloggplatsen.se

Annie

5 juli 2015 20:04

Är faktiskt inte intresserad av din spam!

 
natalia

natalia

4 juli 2015 17:29

Det är som någon slags gummi godis ;)

Japp jag har provat, det var sjukt härligt att få lite kall body lotion på ryggen kan jag säga :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

4 juli 2015 17:30

Har ett par sånna sandaler, riktigt snygga ;)
Låter som en bra dag...så drygt att du ska ha ont :(

Kramar <3

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

4 juli 2015 22:46

Såna sandaler skriker verkligen sommar! Har ett par liknade själv här hemma! =D Dem är ju så gudomligt fina!

Sv; Nä, det gör ju inte det.. ;)
Vad härligt att det hjälper med vädret!<3

Kul att höra, det blir dock uppskjutet tills det inte är lika varmt ute.. :P
Kramis!<3

http://nouw.com/ebbolella

 
Emm

Emm

5 juli 2015 12:56

Såna sandaler är verkligen sommar! :) Jag har själv några stycken. Sköna att gå i och ger inte några skavmärken. Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

5 juli 2015 13:26

Älskar gladiatorskor :)

http://lifeofjohanna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards