Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Annie - 1 oktober 2015 19:15


   1 år har gått. 1 helt år. Så mycket har hänt sedan jag tog denna bilden ...

   Då var jag på topp! Hade mindre värk och var helt inne i min träning.

   Träning var mitt intresse, min motivation och min inre kraft! Och jag var stark, fysiskt stark.

   Sen för några månader sen, så hände något ...

   Skador, inflammation i mina ljumskar, värk och stickningar kom.

   Men .. jag SKA ta mig dit igen. Det bara är så. Jag ska tillbaka till träningen. även om det dröjer.

   Träning är mer än ett intresse för mig. Det är så mycket mer! Vill arbeta med det i famtiden.

    Läser ju faktiskt Idrottsvetenskapliga programmet på högskolan nu. Det bara ska gå. Basta!

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards