Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Annie - 15 mars 2015 17:45


        Kanske en del människor har söndag som vilodag. Men inte för den här tejen!

        Söndag innebar: veckans sista styrketräningspass, idag Ben och lite armar & axlar.

        Ett super pass med ett stort adrenalinpåslag !! Underbart, precis som jag vill ha det!

        Det jag älskar med träningen är verkligen alla underbara LYCKO-känslor jag får*

        Alla ämnen i kroppen, hormoner, adrenalin och nor-adrenalin exploderar i min kropp,

        dem bästa känslorna som FINNS. Jag lovar!

 

       Glömde en punkt på min lista häromdagen, en till sak som blivit bättre sen jag började TRÄNA!

 

      #Jag blir sällan sjuk. Mitt immunförsvar har blivit bättre och starkare! grymt va? ;)

        Ser verkligen en stor skillnad när jag tänker tilbaka på mitt liv, innan jag började träna och nu ..

        Så känner du att förkylningarna kommer ofta och du tycker att du ofta blir sjuk? Börja Träna/motionera!

 

        Älskar citat på den bild! Varför övertala sig själv till att inte träna? När du kan övertala dig själv

        TILL ATT TRÄNA! Det kommer göra att du mår bättre, blir gladare, starkare och att du får

        bättre hälsa och mer energi/ork för att klara av livet. Det är fakta ;)

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards