Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Annie - 10 augusti 2015 17:15


   Jag är inge filosof, verkligen inte. Men jag tror det är väldigt viktigt att tänka till och ta sig

   en funderare då och då. Att tänka på det som är BRA i just mitt liv.
   Att vara tacksam för det jag har-Istället för att vara otacksam för det jag inte har.

   Jag känner mig tacksam över mycket. Och jag känner mig priviligerad.

 

   Känner mig priviligerad för jag bor i hus på landet. Ett rött fint hus med vita knutar,

   blommor i rabatten och en porlande bäck nedanför. En idyll. Brukar dem säga. dem som hälsar på oss.

 

   Jag har alltid haft en dröm om att bo i hus, ända sen barnsben. Sen har jag inte vetat var det huset

   skulle ligga. Men jag visste att jag ville bo i hus.

   Jag trodde nog egentligen att huset skulle ligga i Stockholms-trakten ( ja jag är sthlmstjej från början ).

   Men jag hamnade i Norrland. Och jag älskar mitt Norrland. För nu är det hemma. Verkligen hemma.

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards