Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Annie - 13 augusti 2015 18:00


    Ibland när sjukdomar och värk/smärta drabbar oss människor är tyvärr mediciner nödvändigt.

    Inte alltid. Men ofta, speciellt om det handlar om jobbig smärta, eller skador. Sjukdomar.

    Och så är det/har varit även för mig. Jag blev sjuk för ca 2,5 år sen, då jag fick flera diskbråck i nacken.

    Och jag kan ärligt säga att jag har ätit mediciner. Mycket mediciner.

    Inte för att jag ville egentligen, men jag hade då inte så mycket annat alternativ ..

    Äta mediciner varje dag känns inte bra-men som sagt ibland har man inget annat val helt enkelt.

 

   När jag äter mediciner eller tabletter så är det nolltolerans för mig angående alkohol.

   Jag dricker absolut ingen alkohol om jag äter tabletter! Det är absolut noll tolerans för mig då.

 

   Men iaf ... Sen ett tag tillbaka nu, så äter jag inga tabletter eller mediciner. Det känns så bra.

   Det är ett stort steg framåt för mig. Verkligen. Har varit medicinfri några veckor nu.

  
   Ärligt talat så har jag saknat att nån gång ta ett glas vin till en fin middag eller en ljuv sommarkväll

   ta ett glas vin i trädgården med sambon. Jag är absolut ingen festprisse, men 1 glas vin ibland det

   tycker jag är gott. Och mysigt.

 

   Vad tycker du om alkohol? Kanske har du själv ätit mediciner? Dela gärna med dig ;)

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards