Direktlänk till inlägg 10 juni 2016

Intressant eller helt ointressant ...

Av Annie - 10 juni 2016 20:00


   1. Har du folköl i kylen? Nej ..

   2. Har du något husdjur? Nej, men är kattvakt, så har 2 katter hemma ..

   3. Har du smink på dig nu? Nej ..

   4. Har du någon sjukdom? Japp ..

   5. Har du gymkort? Nej inte det heller ..

   6. Har du något beroende? Haha, kanske kaffe då ..

 

   7. Vem känner dig bäst i hela världen?  Min kärlek och sambo ..

   8. Vem gosar/kramar du? Samma som ovanstående, såklart ..

   9. Vem stör du dig på? Störiga, dryga människor ..

  10. Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss. Jag kör bil ..

  11. Vilken dag fyller du år? 21:a April ..

  12. Vilken stad är du uppväxt i? Stockholm ..

  13. Vad vill du arbeta med? Med människor, djur eller nåt kreativt och skapande ..

  14. Vad gör dig till en bra människa? Jag bryr mig om andra människor ..

  15. Vad gör dig till en dålig människa? Gillar inte den frågan. Vaddå dålig människa ..

  16. Vad gör du nu? Haha, bloggar antar jag ..

 

  17. Drömresemål? USA och thailand bla ..

  18. Länder du har besökt?  Danmark, tyskland, österrike, kroatien, mallorca, turkiet, grekland, italien,

                                             lanzarote, cypern, gibraltar, spanien och storbritanien. Och frankrike.

 

  19. Vad har du gjort idag? Varit till Hc och fysioterapeuten  ..

  20. Vilket stjärntecken är du? Oxe ..

  21. Vem smsade du senast? En kompis ..

  22. Dryga telefonsamtal? Telefonförsäljare, gah ..

  23. Vad äter du oftast till frukost? Chiapudding, omelett. Bröd ibland och kaffe ..

  24. Är du morgonpigg? Nej ...

  25. Villken kroppsdel är du mest nöjd med? rumpan ..

  26. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? benen ..

  27. Vad ska du göra nu? Gosa med katterna ..

 

  
 

 
 
natalia

natalia

11 juni 2016 14:21

Så rolig lista, kul att få veta lite extra om dig ;)

http://nouw.com/nattis

 
Sara

Sara

11 juni 2016 19:21

Såna listor är roliga att göra ibland! :)
Kram

http://hundkattfamiljen.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

11 juni 2016 21:26

så kul med såna listor. Då lär man känna bloggaren lite mer :) fortsatt trevlig helg!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

11 juni 2016 21:26

Härlig lista! :)

Ja tycker absolut du skall kika in på besökstoppen

http://daysbyjohanna.blogspot.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

11 juni 2016 22:23

SV: Tack söta Annie :) !!
Jag kopierade denna listan från dig, hoppas det är ok :) svarade på den jag med.

Japp ;)
Jag mår ok. Hur mår du?
Kramar <3 <3

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
emma

emma

12 juni 2016 00:53

Kul lista :)
Skulle jag få kunna kopiera och göra den på min blogg? :)
kram

http://horzelover95.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

12 juni 2016 07:41

Ja det är helt sjukt att det redan är ett år...var lixom nyss 3 månader haha ;)

http://nouw.com/nattis

 
Days by Johanna

Days by Johanna

12 juni 2016 11:24

Ja lite surt var det, men det ösregna inte iaf, så det gick ju ann och vi satt i tält :)

Naj Hugo har sovit sådär inatt, Erik har tagit det mesta men jag har ändå vaknat. Tror han har en tand på g som stör honom

http://daysbyjohanna.blogspot.se

 
Elin

Elin

12 juni 2016 20:34

Fler såna här listor Annie! :D Tycker om de jättemycket, speciellt när man får reda mer på vad du är för människa! <3

Ja, du bryr dig verkligen om människor! <3 Det är det bästa med dig OCH att du är den du är! <3

Oj, massa länder du varit i :D så kommer man här själv och endast varit i Danmark!

Sv; <3
Ja det har varit en massa bråk på senaste.. går från och till men just nu är det nog okej vad jag har fått känslan av men kan inte direkt spänna av..

Tänker mycket på dig med Annie! <3

Ja, sist jag var hos läkaren fick jag besked om att det blev en remiss till Gyn... men det tar nog ett tag innan jag kommer dit! Fick också lämna ännu ett urinprov.

Vad konstigt att det är så :o hm... låter mycket mystiskt!
Nej eller hur... oftast är besöken hos läkaren jobbig och kan göra en mycket besviken!
Hoppas allt gick bra! <3

Kram på dig!

Hur är livet?

http://nouw.com/ElinNordwall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards