Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av Annie - 27 augusti 2016 20:30


  Men alltså hur svårt ska det egentligen vara?

 

  Har nu i en dags tid försökt lägga till/skapa ett till konto på instagram, men det verkar omöjligt

  att få det att funka. Iaf för mig.

  (Alltså har redan ett konto på insta men vill ha ett till konto. Ska gå att ha upp till 5 konton som mest).

  Har fått information/googlat mig till hur man ska göra och jag gör precis som dem beskriver ..

  men det funkar ändå inte.

  Jag fattar inte vad jag gör för fel eller varför det inte funkar-då jag gör precis som dem säger/visar.

  Har även provat med olika användarnamn/mejl och olika lösen. Även provat att avinstallera appen

  och installera den på nytt igen. Funkar ändå inte.

 

  Då detta verkar krångla deluxe, så har jag funderat på ev något annat nätverk/social media också,

  frågan är bara vilken. Är ju som en djungel därute. Tips?

 

  Nån som själv gjort detta på Instagram och vet? eller någon mer teknisk person som har ett förslag? ;)

  Tacksam för svar :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards