Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av Annie - 29 augusti 2016 16:00


  Har känt mig ganska tom ett tag nu och mått sämre.

  Ja jag vet ju att det går upp och ner. Men må dåligt och tänka rationellt går inte alltid ihop.

  Livet är ju inte så enkelt alla gånger.


  Har verkligen inte mått bra idag. Varit låg och ledsen.

  Har så mycket tankar, jobbiga känslor som bråkar med mig och känslor av hopplöshet.

  

  Men iaf. Jag tänkte på vad vi pratade om på samtalet tidigare på fm. Samtalet med P ssk.

  Och jag gjorde min lätta rehab/träning. 3 lätta träningsövningar.

  Och även om jag inte direkt känner för att jubla av glädje-så är humöret ändå bättre.

  Mindre ledsen och jag är lugnare i mig själv. Mindre negativa tankar. Så träning är också terapi.

  

  Ja min dator har visst bestämt sig för att lägga av också. Den har levt på övertod egentligen.

  Har bråkat och krånglat till och från, men nu är det oundvikligt. Behöver köpa ny.

  Då jag har en elektronik/dataingenjör hemma så har den hållt längre än vad den borde gjort.

  Men nu ger jag upp om den. Blir att köpa ny.

 

  Hur har din måndag varit?

    

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards