Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Annie - 11 augusti 2016 15:00


      Jag använder sociala medier som de flesta andra. Vissa gillar jag bättre, än andra.

      Använder helst Instagram och twitter.

      Även fast jag gillar Instagram, så är det dock några saker jag stör mig på.

 

   1.Varför skickar en del människor förfrågningar på instagram till samma person 3-4 ggr?

 

       Alltså det räcker att skicka en gång. Har jag inte accepterat den första, så kommer jag inte att

       acceptera den andra, tredje eller fjärde heller ..

 

   2. Att få följarförfrågningar från för mig, helt okända människor?


       Alltså jag förstår faktiskt inte. Har hänt mig hur många ggr som helst.

       Vad är vitsen?

       Jag skulle iaf aldrig skicka till helt okända människor .. men inte vet jag. Är kanske för gammal el nåt ;)

 

   3. Människor som bara vill ha så högt antal följare som möjligt. Som skickar förfrågningar-

       endast för att själv få en förfrågning och sedan avfölja ..

    

       Tycker jag bara är larvigt, ärligt talat och omoget.

       Då har man inget i min Instagram att göra överhuvudtaget ..

 

      Vad tycker du? Kanske du har en 4:e punkt som stör just dig? ;)


      Bild: Google bilder.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards