Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Annie - 4 mars 2016 19:45


      Några gånger i ditt liv, så kommer alla dina instinkter i kroppen att säga dig nånting.

                      Kanske nåt du behöver ändra i ditt liv eller besluta.

      Nåt som kanke inte verkar logiskt, ändrar dina planer och som verkar konstigt i andras ögon.

                     Men när det händer-gör det som dina instinkter säger dig.

                     Lyssna till dina instinkter och strunta i allt annat.

      Strunta i det logiska, ignorera oddsen och eventuella komplikationer.

                                  Bara gör det. Det är DU värd.

 

       

    Ps. Var hos frissan igår och förnyade mig. Blev en ombre, för första gången. Boost för håret & måendet.

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards