Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Annie - 26 juli 2016 09:30


   Vart inspirerad av en läsare www.mizca.se och gillade hennes inlägg. Så nu kommer ett liknande här :)

   "Jag som alfabet". Komma på ord som passar in på mig, från A-Ö.

 

         A= Annie

         B= Bil

         C= Coca cola

         D= Drömmare

         E= Enkel

         F= Fåfäng ibland

         G= Grilla

         H= Hårfrissan

         I= Instagram

         J= Jobbig smärta

         K= Körkort

         L= Långt hår

         M= Mojito (dock alkoholfri nu)

         N= Nätshopping

         O= Ordentlig

         P= Pyssla

         Q=Qvinna

         R= Rak på sak

         S= Sandaler

        T= Twittra

        U= Ung i sinnet

        V= Vårdande

        W= Wolswagen

        X= Xtra blond

        Y= Yrslig

        Z= Zoo

        Å= Åre

        Ä= Älskar

        Ö=Önskeresa (USA och Thailand)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards