Alla inlägg den 28 juli 2016

Av Annie - 28 juli 2016 18:30


   Jag har mått lite sämre idag. Ja det onda i kroppen är här. Men nu menar jag det andra. Det psykiska.

   Varit mer ångestfylld med allt vad det innebär. Men jag vet nog också orsaken till ångesten ..

 
   En aning turbulens i privatlivet och undersökning som väntar imorgon bitti, på sjukhuset och tid

   inbokad på Akademiska för magen. Och missförstå mig inte-det är jätte bra, att jag blir kollad, undersökt

   och tagen på allvar.

   Men allt detta med både det fysiska, psykiska har satt sina spår. Måendet.

   Det skapar oro och en känsla av att inte ha kontroll över situationen.

   Och ångest är vanligt vid fysisk smärta/kronisk sjukdom. Väldigt vanligt och inte alls konstigt,

   med tanke på allt man går igenom.


   Men jag försöker att andas lugnt, intala mig att det kommer gå bra, och göra sånt som jag mår bra av.

   Idag har jag iaf gjort min rehab/lätta träning och plockat hallon.

 

   Hur mår du kära läsare?

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards