Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Annie - 31 januari 2017 20:00


   1 . Jag gillar att köpa hem blommor och vita blommor är min absoluta favorit ...


   2. Jag är en riktig kaffetunna och dricker kaffe varje dag. Morgonkaffe är ett måste ..

       Men jag började nog inte dricka kaffe förrän jag var ungefär i 25-års åldern ;)


   3. Jag stormtrivs i våran nya divansoffa. Sånt upplyft för vardagsrummet ..

       Har varit sugen på ny soffa läänge och äntligen vart det av, Våran soffa är från MIO.


   4. Jag är envis och ordentlig ..

       Fråga bara vem som helst som känner mig IRL, dem håller med :)


   5. Hellre myskväll än utekväll ...

      Trot eller ej men jag var faktiskt en partypingla när jag var yngre.

      Men nu .. näee, föredrar mycket hellre en kväll hemma med sambo/och/eller vänner :)


   6. Jag har skärmflygit (tandem) och även varit kartläsare på en rallytävling :)


   7. Har även åkt natttåg över gränsen mellan Grekland-Turkiet, men det är inget jag gör om ;)

       Det var dock några år sen. Gjorde resan med min sambo och det är verkligen en resa vi aldrig glömmer,

       vart massa "tok" på den resan haha :) En riktig äventyrsresa :)


   8. Är svag för sötsaker, kaffe, serier, gå till frissan och träna :)


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards