Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Annie - 28 januari 2017 20:00


 

  Ja jag är nytränad .. och det är ju bara bästa känslan.

  Styrketräning av ben och rumpa idag. dem passen ger mig allra mest endorfiner och glädje-så det är mina

  absoluta favoritpass när det gäller min träning.

 

  Känns också ganska bra att jag kunnat .. utöka träningstiden på mina pass. Tränar nu i 25-30 min

  varje pass. Och när jag började träna varade passen i 10 min, känns ganska så bra. Går inte att förklara

  i ord knappt .. Plus att jag ökat på lite viktmässigt också.

 

   

  Annars har denna lördag spenderats med att .. ägna mig åt det kreativa och tecknandet.
  Suttit med skissblocket och pennorna och låtit fantasin flöda :)

  Har även blivit en del kattmys, då vi har 2 kissar på besök i helgen. så myys :)


  Ikväll blir det netflix, gottis och kattmys i soffan, en ganska bra lördagkväll tycker jag*

  En gammal bild på mig och ena kissen ;)


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards