Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Annie - 24 januari 2017 19:15


 Alltså vissa dagar kan faktiskt livet vara .. riktigt bra trots kronisk smärta och allt jag har i min ryggsäck.

 Visst livet med kronisk smärta, går upp och ner-men idag är det upp.

 

  Känner mig faktiskt stolt över mig själv, jag har:


  ... ringt min handläggare på AF, som jag skulle göra ..

 ... ringt"stället" jag vill arbetsträna på och pratat med chefen där ..

 ... tagit min promenad och tränat.


 Det är ju inhe direkt svårt för mig att få motivation till träningen.

 Jag älskar ju verkligen styrketräningen-men bra att det är gjort ;) Veckans första, wiee ;)


 En sak som jag däremot upplever jobbigt är ringa samtal, Men jag gjorde det. Klapp på axeln till mig*


 Ja det vart ett besök hos bästa frissan idag också*


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards