Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Annie - 9 januari 2017 18:15


  Vad det ska jäklas ibland .. jaja det är som det är.

  Det mesta brukar ju lösa sig till slut ändå. Har ringt rehabkordinatorn idag iaf.

  Är det fler av er därute som varit i kontakt med nån rehabkordinator i samband med sjukdom/Vc/Hc/Fk?

  Detta med myndigheter i samband med sjukdom. Skulle behöva ändras en del i detta land, när det gäller

  den punkten. Lite av mitt jävlar anamma är tillbaka iaf. Det underlättar något.


  Känner ändå att jag viftar av mig saker lite lättare numera, grubblar mindre

  (dock grubblar jag fortfarande ..)  -men mindre iaf, så det är bra :)


  Ja det vart också promenad och träning idag. Underbart. Älskar träningen! Och Bästa träningen, ben!


  Hur har Din måndag varit?


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards