Direktlänk till inlägg 11 januari 2018

You can. End of story ...

Av Annie - 11 januari 2018 19:00


    Idag har jag haft ledig dag från arbetsträningen. Så min torsdag började med frukost och kaffe

     framför nyhetsmorgon på 4:an. Efter det vart det på med mycket kläder och ta en rask pw-

     som följdes av endorfiner och ett pass styrketräning.

     Jag publicerar sällan just såna här bilder, men idag blir det en egobild nedan ;)

 

     Träningen stärker inte bara mig rent psykiskt och fysiskt, jag sover också bättre.

     Har även kunnat dra ner på min medicin till natten. Mina tabletter jag har till natten, insomningstabletter.

     Bara det känns super. Så enormt BRA.

 

     Jag har fastnat för ett motto. Det är egentligen bara några bokstäver men dem säger så mycket.

     Fastnade för det när jag lyssnade på Lottas bok "Himlen kan vänta".

    

    You Can. End of Story !

 

   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

11 januari 2018 20:46

Skönt med en ledig dag då Du hinner varva ner och komma i balans.
Här har temperaturen satt P för utegång, jaa är det inte måendet så är det vädret ;-) känns som om jag hittar på ursäkter men faktiskt har vi haft minus 26 kyliga grader mest hela dan å jag fryser tillräckligt inomhus.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

12 januari 2018 10:58

Låter som en riktigt härlig dag och vad skönt att känna att du mår så mycket bättre av träningen!! :D Ha en underbar fredag nu!<3 Kramar

http://johannautterberg.blogg.se

 
Amanda

Amanda

12 januari 2018 11:37

Lät som en härlig dag, håller så med om träningen! Hjälper verkligen sömnen <3

http://mandasdiary.devote.se

 
natalia

natalia

12 januari 2018 17:05

Tack för att du frågar, mår lite bättre idag <3

http://nouw.com/nattis

 
JoJo

JoJo

12 januari 2018 17:14

heja dig! du är så duktig med träningen :) man mår så bra överlag när man tränar. det har en positiv inverkan på så mycket! hoppas du får en fin kväll tjejen :) kramar <3

http://nouw.com/rockdoll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards