Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Annie - 11 februari 2018 17:45

 

    Veckans nya. Samtal från arbetsterapeuten på Af-som ska komma och hälsa på mig på min arbetsträning.

     Höra hur det går, prata och träffa personalen där och min handledare på jobbet.

 

     Veckans sämsta. Värk i kroppen och speciellt höft, ländrygg och på morgonen.

     Då känner jag mig stel som en 75-åring och det värker.

 

     Veckans beställning. Klickat hem dem snyggaste träningstightsen från www.styleshop.se

     Dem jag skrev om häromdagen ;)

 

    Veckans glädjekälla. Pappa har kommit hem från sjukhuset. Så skönt.

     Så i torsdags skickade jag en stor bukett blommogram, han fick det dan efter & vart så glad!

 

     Veckans tanke. Du är alltid starkare än vad du tror. Och Du klarar alltid av mer än vad du tror. Alltid!

 

     Veckans bästa. Mina träningspass och alla mina promenader. De ger mig såå mycket pepp och

     inspiration. Blir bara mer och mer motiverad när det gäller träningen!

 

   

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards