Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Annie - 12 februari 2018 18:45


     Jag har en rad sjukdomar i mitt bagage. Bla utmattningsdepression och en depression igen efter det.

      Och efter ha varit nere i det där hålet, så har jag nog ändrats lite-vore ju nästan konstigt annars.

      Har lärt mig vissa saker den hårda vägen.

  

      Som t ex det är aldrig fel att prioritera sig sälv. Eller säga nej. Eller säga STOPP.

      Försök tänk på vad du Har-istället för det du Inte har. Och bara för att vissa tankar dyker upp i hjärnan-

      så finns det inget som säger att dem måste vara sanna. Tankar kan vara helt ologiska.

 

 

     Några tänkvärda rader för att må bättre ...


     -Sluta jämför dig eller ditt liv med andras liv. Det är som gjort för att må sämre ..

     -Omge dig med människor som Ger positiv energi. Människor som ger negativ energi mår ingen bra av.

     -Gjort är gjort. Faktiskt. Försök att inte älta så mycket, det som har hänt-det har hänt.

         Försök istället fokusera på det som är framför dig i framtiden- stället för dåtiden.

     -Var stolt över dig själv. Du klarar av så mycket mer än Du tror. Jag lovar.

         Känner att jag är  ett levande exempel på det.

         Vi människor orkar ändå gå igenom riktigt mycket elände och ändå stå på benen.

 

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards