Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Annie - 18 februari 2018 17:15

 

      Veckans tankar. Har läst ut en till ljudbok som jag måste rekommendera. Den gör att man tänker till-

      om ens tankar ;) Boken heter helt enkelt "Tänk om-du stressar i onödan". Av Tomas Lydahl.

      Kan låta klyschigt i början av boken, men det ligger faktiskt mycket sanning i det han säger/skriver.

      Det som oftast stressar dig är inte Det som händer dig, utan Dina Tankar om det. Läs gärna :)

 

     Veckans utveckling. Min konst och kreativitet. Har suttit mycket framför youtube och pinterest i helgen.

    Och det är otroligt hur mycket man kan lära sig bara genom det.

     Finns många otroligt duktiga konstnärer på youtube!

    

     Veckans Roligaste. Såklart när det gäller mig. Träningen!

     Har även kunnat öka på lite på vikterna på vissa övningar och kör längre pass nu. Härlig känsla :)

 

     Veckans tråkigaste. Har haft mardrömmar nu 2 nätter på raken. Jobbigt och verkligen mindre kul.

 

     Veckans nya. Mina nya träningstights. Imonfiya. ska ta träningen till en ny nivå ;)

 

     Veckans bästa. Att jag faktiskt har repat mig ganska så mycket. Från depression och sjukskriven-

     att jag arbetstränar, tränar, mår bättre, har mer positiva tankar om framtiden, min konst har utyvecklats.

     Känner mycket mer glädje och lycka i livet.

     Det är fullt möjligt att repa sig från utmattning och depression. Det tar tid och återfall kan komma-

     Men jag lovar. Det blir bättre. Och Bättre.

 

   Du är Alltid Starkare än vad Du tror. Jag lovar!


        

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards