Alla inlägg den 27 februari 2018

Av Annie - 27 februari 2018 19:30



            När gick du upp i morse?

       -Trots ledig dag gick jag upp 07. Hade sovit mina timmar då. Och då vart det frukost.

        Havregrynsgröt med kanel och bär. Och ägg och kaffe. Stor kopp kaffe ;)

 

                Vad hände sen?

      -Lite senare var det dags för pw och träning. Haft ett litet uppehåll med träningen pga förkylning,

      så kändes riktigt Bra med ett pass styrketräning. Massa endorfiner och glädje!

 

               Det bästa med just denna dagen?

      -Träningen och all energi jag fick efter träningen, blir alltid piggare av träning än utan träning.

 

              Vad ser du fram emot just nu?

      -Mitt besök hos frissan på fredag ;) Ohh så kul det ska bli ;)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards