Direktlänk till inlägg 18 april 2018

Mindre stress, mer glädje!

Av Annie - 18 april 2018 15:54


   Känner mig rätt sprallig och glad idag. Ingen speciell anledning egentligen. 

    Tycker inte det behövs. Livet känns bara bra. Det är ju onsdag och snart helg, med födelsedag ;)

    Mindre stress, mer glädje i livet.

    Och min frissa ringde nyss, hade egentligen tid hos henne 27:e men hon hade fått en avbokning på fredag.

    Så hon undrade ifall jag ville ha den tiden istället Och det ville jag ;)

 

    Så frissan nu på fredag, precis innan födelsedagen. Woop woop.

 

    Vad har hänt idag då?


   Har arbetstränat idag och jag hade en riktigt bra dag på jobbet. Här hos mig är det så härligt väder idag,

    Så ikväll blir det Pw. Tagga tagga :) Ja det är ju onsdag, så bänkar mig framför Greys anatomy kl 21.

 

     Ha en fin kväll :)

   

 
 
Carolina

Carolina

18 april 2018 17:15

Underbart då frissan ringer och hojtar om en ledig tid och skönt att du känner sådan glädje :D

Sv; härligt att höra! Skönt att höra att träningen gjort dig så gott :)
Tack snälla. Ha en fin kväll du med <3

http://knaset.com

 
blondina

blondina

18 april 2018 17:32

Låter som en bra dag, eller? :)
sv; Tack hjärtat ;) Vaaa kul ju :D Hundar är bäst <3

http://blondinas.se

 
blondina

blondina

19 april 2018 00:13

sv; Ja verkligen :) men åhh tack så hemskt mycket snäckan <3 Gud så skönt med en pw, jag älskar att ta såna :) Kram

http://blondinas.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

19 april 2018 08:57

Låter ju helt underbart vännen och vad spännande med födelsedag snart :) Kul också att du fick frisörtiden redan nu <3
Ha en underbar torsdag, sen helg ju!! :D
Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Matilda Berlin

Matilda Berlin

19 april 2018 09:36

Verkligen SÅ himla underbart när man känner så =) STOR kram finaste <3

http://matildaberlin.se

 
Sara

Sara

19 april 2018 13:27

skönt med frisörbesök :)

http://aamaziing.se

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

19 april 2018 13:43

Ohhh spännande med födelsedag på ingång :D

http://missjennifer.se

 
Carola

Carola

19 april 2018 14:48

Vad härligt att läsa att du verkar må bra och känna dig sprallig och glad :). Är det du som fyller år?? Massa kramar <3 <3

http://nouw.com/imittpsyke

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards