Direktlänk till inlägg 16 juni 2018

Håll ögonen öppna imorgon söndag!

Av Annie - 16 juni 2018 16:00


    Det vart en ny serie på netflix igårkväll .....



        Började kolla på en som hette"Sense 8" men tröttnade efter ett tag, kändes inte som nåt för mig ;)

           Men sen hittade jag "The rain" och det vart faktiskt 3 avsnitt på en gång. Den gillade jag :)

           Personligen passade den mig bättre. Mer spänning och inte för invecklad ;)   

     

     Jaa idag då?

 

          Har just haft min fikastund.  

             Och det blev fruktkompott (bild nedan), mandelkubb och kaffe.

             Tro det eller ej, men första kaffekoppen på länge ;) Jag är ju en kaffe tunna-så det är ovanligt.

             Men när jag är sjuk vill jag bara ha te.

  

      Jaa. Just det ......

 

            Kommer att börja med en helt ny sorts inlägg 1 gång/vecka &


            det första kommer imorgon, så håll ögonen öppna då!

    

 
 
Emma Engström

Emma Engström

16 juni 2018 16:07

Åhh spännande!! :D

http://nouw.com/emmaengstroms

 
åsa i åsele

åsa i åsele

16 juni 2018 17:13

Intressant med en ny sorts inlägg, blir skoj att se vad Du har tänkt :)
Krya på kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
NICOLE

NICOLE

16 juni 2018 20:00

Låter spännande :D ska absolut kolla in då :) Håller med dig, jag dricker också mycket kaffe men är man sjuk är te bäst :D tack detsamma snälla du <3

http://nouw.com/nwistrand

 
Louise

Louise

16 juni 2018 21:26

Åh den serien har jag också börjat kolla på! :D

http://louiseelinore.com

 
Maria

Maria

17 juni 2018 11:44

The Rain tyckte jag var toppen, bland de bästa serier jag sett. Just nu tittar jag på Bitten, kan också rekommendera Zoo.

Hoppas att du har en okej söndag.

Kram

http://www.iamiamarias.blogg.se

 
Saraemma

Saraemma

17 juni 2018 13:35

Den serien verkar bra, tack för tips!
Jag läser alla dina inlägg men orkar inte kommentera så mycket... bara så du vet att jag är kvar <3
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards