Alla inlägg den 30 september 2018

Av Annie - 30 september 2018 20:15


 Funderar på lite förändringar gällande bloggen .....



      Är lite hemlig än så länge om det & på vilket sätt. Ska fundera lite mer ;)

       Kanske helt enkelt denna hösten är då förändringens vindar ska blåsa här? Ja kanske.

 

       Jag brukar ju ibland köra veckoresume-inlägg på söndagen-men kör istället

       kommande veckoresumme-förväntningar ;)

 

        Jag menar, det värsta som kan hända, är att man varit glad i onödan-men det tror jag inte.

 

      För jag tror kommande veckan kommer bli riktigt bra!


      Med arbetsträning på bästa arbetsplatsen, massa träning & annat :)

     

Av Annie - 30 september 2018 11:09


   Heej finisar!



      Jag hade en riktigt trevlig Och rolig kväll igår.

        Vi bjöd på 2-rätters marinerat grillkött med rotsaker i ugn + tillbehör. Så gott!

        Och till dessert kladdkaka med grädde :)

 

          En riktigt rolig kväll med vänner. Vart senare än vanligt i säng-så lite sliten idag-

          men det var det värt :)


         Har tyvärr inte bilder från gårdagen-glömde den biten helt enkelt ...


       Men bjuder på en selfie ;)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards