Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av Annie - 7 oktober 2018 19:15


    Veckans påminnelse!

  

        -Jag är så glad att jag fick förlängt på min arbetsträning på bästa arbetsplatsen.

            Trivs så bra och har roligaste arbetskamraterna!

  

    Veckans Godaste!

 

       -Haha. Måste vara mitt lördagsgodis, som jag mumsade på igår ;)

 

    Veckans bästa!

 

       -Alla träningspass. Kan bocka av 4 styrkepass & 3 motionspass denna veckan.

           Känns grymt bra med min värkkropp.

 

    Veckans vardagssyssla!

 

       -Morgongröten, morgonkaffet och ta bilen till arbetsträningen. Och trycka igång musiken ;)

 

    Veckans tankeställare!

 

       -Helt ärligt. Var glas för det Du har i livet. Uppskatta de små sakerna i vardagen.

           Att du får vakna upp och glädjas åt en till dag i livet. 

           Alla får inte den chansen-så ta vara på det!

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards